Fjedrerne ligner nogle originale og jeg kan ikke umiddelbart se, at der er skåret i dem. Jeg synes bare generelt det er det bagerste af vognen der er blevet lidt urolig, for den er som sagt nærmest slap i affjedringen. Hvis jeg dog holder stille og går ud og presser vognen ned og slipper, så stabiliserer den sig hurtigt, men du kan godt mærke at den er utrolig nem at presse ned hvilket godt kunne tyde på lidt slappe fjedre, som jo nok vil påvirke den ved kørsel.
Jeg vil prøve lige at se ordentligt på fjedrerne på en lift når jeg monterer nye motorophæng. Min motor vibrerer nemlig en del, da det højre ophæng er slidt. Det er bare gået lidt langsommere, da jeg nægtede at give 4100 inkl. moms for ophænget, hvilket jeg nu har fået tilsendt fra tyskland for 800 inkl. moms og fragt. Sindssyg prisforskel, men nok om det.
Nully, hvilken pris kan du evt. skaffe sænkningsfjedre og dæmpere til og hvor den ikke kommer så langt ned, at den kan bruges som sneplov? Jeg kan nemlig ikke li' Carisma'ens højde med normale fjedre (så lige billede af en) og heller ikke biler der skraber asfalten