Om Mitsubishi Klub Danmark

Hvad er Mitsubishi Klub Danmark
Mitsubishi Klub Danmark er en privat klub for ejere af Mitsubishi biler eller med interesse herom.

Siden er uafhængig uden nogen form for salgsmæssig eller økonomisk forpligtigelse over for den danske importør.

Siden er til for alle med interesse for Mitsubishis biler. Nye såvel som gamle.

Målet med klubben er at lave et aktivt forum på nettet, hvor vi kan dele vore fælles interessere, erfaring og viden.

Siden blev lanceret på nettet den 9.9.2002, og officielt godkendt af den Danske Mitsubishi importør den 19.09.2002 som den første danske klub for Mitsubishi ejere.

Den 16.10.2006 blev Mitsubishi klub Danmark overtaget af Peter de Nully og der kom nye kæfter til bag klubben , der blev lavet ny side men desværre kunne den ikke det som vi gerne ville have så i aug 2011 blev der lanceret en ny hjemmeside med alt det vi har gået og savnet og i den forbindelse blev de fine titler også lagt væk og i december 2011 kom klubben på facebook.

Hvem står bag klubben
Teamet bag Mitsubishi Klub Danmark er:

Klubejer, Træf Og Sponsorkoordinator
Peter de Nully
Nickname: Nully

Philip Espersen
Nickname: Phliplip

Områdeansvarlig Sjælland

Preben Madsen
Nickname: Gysse

Områdeansvarlig Jylland/fyn

Jesper
Nickname: eXn

Sekretær
Sofie De Nully

Bogholder
Mads Larsen
Nickname: TasselHoff

Hvad laver klubben
Mitsubishi Klub Danmark arrangerer forskellige træf rundt om i landet.

Hvis vi samtidig kan få nogle gode rabatter forskellige steder, vil det da heller ikke være af vejen.

Så har du fået et godt tilbud fra netop din forhandler, så giv det videre til alle andre... Hvad der er sparet, er tjent!

Du er også velkommen til at kontakte vores sponsorkoordinator, Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Nå ja, så prøver vi også på at samle alle informationer på et sted.

Reklame for samt salg af serviceydelser i erhvervsøjemed.
Det er ikke tilladt at sælge eller tilbyde serviceydelser i erhvervsøjemed på Mitsubishi Klub Danmarks hjemmeside uden der er indgået en sponsoraftale med klubben; en sådan aftale kommer i stand ved at kontakte Nully.
Brugere som gentagende gange bryder denne regel vil uden varsel blive slettet.

En sponsoraftale giver ret til at udbyde sin(e) ydelse(r)  i sponsorforumet. Hvis man ønsker at kunne skrive i alle andre forum kræver det at man bliver oprettet som VIP profil samt betaler halvt kontigent årligt.
Det er ikke tilladt at oprette en ekstra bruger og bruge denne som "reklame" profil for at slippe for at betale kontigent, hvis dette sker vil brugerprofilen blive slettet.