Bliv VIP

For kun 300 kr kan du opgrader dig som VIPmedlem et år ,

Hvis du også gerne vil være med på vognen, og være på 1. række til alle vores fede træf samt andre sammenkomster så skal du opgradere din profil til VIP.

Dette får du adgang til som VIP:

• Du får adgang til VIP området i forumet
    Her finder du bl.a.
    Guider ( hvor der er beskrevet lige hvordan du laver noget på din bil)
    VIP forum
    Sponsorer med masse rabatter og klar til at hjælpe

• Der er gratis morgenmad til træf, herunder RaceDays i Holeby.

• Du får et medlemskort som giver adgang til vores SPONSORER så du kan spare mange penge på både reservedele samt reparation.

• Du får streamers til din bil, og nøglesnor i MitsuStyle.

• Mulighed for at sende private beskeder til andre VIP medlemmer på Mitsubishi Klub Danmarks side.

For at opgradere til VIP skal du overføre kr. 300,- til klubbens konto i Spar Nord Bank

Reg. nr.:  9040
Konto nr.: 1290029550

MobilePay: 30530767

Husk at påføre brugernavn , navn , adresse på overførslen! Da vi ellers ikke kan spore frem til hvem der har betalt

Så snart vi har registreret din betaling vil din konto blive opgraderet til VIP. Der kan gå et par dage da kontoen ikke kontrolleres hver dag.
Efter indbetaling smid en besked om din betaling i forum'et HER

Med Venlig Hilsen

Teamet Bag Mitsubishi Klub Danmark