Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Carisma 1.8 GLS - sænket?

Nully, det er da en særdeles 15 år 3 måneder siden #23119

• darupe
  • darupe's profilbillede
Nully, det er da en særdeles god pris.

Er der nogen der har et billede af en Carisma med 40mm sænkning? Jeg er nemlig i tvivl om hvor meget jeg vil sænke min, da jeg heller ikke ønsker at den bliver mega hård (vejene er jo blevet sindssygt ringe især på køge bugt motorvejen osv.).
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Hej Her er et billede af den 15 år 3 måneder siden #23120

Hej Her er et billede af den carisma jeg havde . sænket 40mm + monroe dæmpere den kørte bare KANON godt , Ja snøft snøft .

Vedhæftninger:

Ja, den ligner godt nok meget 15 år 3 måneder siden #23121

• darupe
  • darupe's profilbillede
Ja, den ligner godt nok meget min hvad angår sænkningen. Jeg tror også ham der havde den før var glad for styling, så det passer nok meget godt med at den er sænket 40mm, spørgsmålet er bare, om der vil være den store forskel fra 35mm til 40mm udover dens look?

update: Nogen der kender følgende sæt og evt. kan sige lidt om kvaliteten?:

www.nvautodele.dk/shop/carisma-1-6-5667p.html

Ja , Terra fjedere er lidt 15 år 3 måneder siden #23122

Ja , Terra fjedere er lidt "stive" el."håre mener jeg da jeg har prøvet dem på en lancer årg.93 og jeg er ikke til gocart undervogn jeg ville nok se nærmere på nully`s bud,

Ja, det er jo lige netop det 15 år 3 måneder siden #23123

• darupe
  • darupe's profilbillede
Ja, det er jo lige netop det jeg vil undgå og Nully's bud er også helt fint, men jeg bør jo nok også skifte støddæmperne ved samme lejlighed. Hvad kan I evt. anbefale der?

Jeg bruger monroe som jeg 15 år 3 måneder siden #23124

Jeg bruger monroe som jeg syntes er rigtig gode men de er jo ikke helt gratis , men gabriel er også ok ellers køb en komplet fjeder/dæmper så passer det jo sammen.

Tid til at oprette siden: 0.186 sekunder