Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Defekt top

Defekt top 17 år 5 måneder siden #17187

• 's profilbillede
Er lige ved at lave værkstedets opdatere værkstedets hjemmeside men om ca en time smider jeg lige et billede ind af det stik der skal til stel og data :wink:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Defekt top 17 år 5 måneder siden #17188

• 's profilbillede
BTDC = Before Top Dead Center.

Dvs før øverste dødpunkt, der hvor stemplet i cylinder 1 er i top.

Defekt top 17 år 5 måneder siden #17189

• 's profilbillede
Okay, og super lækkert PowerbaitDK :-)

Gør det nok lige en kende nemmere. Så håber jeg da bare at tændingen viser noget forkert, når tandremmen nu stod som den skulle. Når jeg kommer fra arbejde prøver jeg lige at læse den fejl ud igen og se om jeg ikke kan få det til at stemme med en fejlkode.

Synes da at den (36 = Ignition Timing Adjustment Signal) lød lidt som en ting jeg i hovedet kunne forestille mig kunne være forkert. MEn hvis det bare er ren "slang" for tændingen, så er det jo fint nok :)
Vedhæftninger:

Defekt top 17 år 5 måneder siden #17190

• 's profilbillede
Her er tegningen og specifikationerne Stikket finder du på øverst på torpedopladen under det tykke sorte bundt ledninger og det er et "lukket" ovalt sort stik hvor der kun går en rød/gul ledning til . Der er sat en hætte på som skal tages af. derefter sætter du bare en ledning på det ben der er i stikket og skruer den anden ende til stel så skulle du være klar til at stille din tænding :wink:
Vedhæftninger:

Defekt top 17 år 5 måneder siden #17191

• 's profilbillede
ARG L... har lagt dem op til en Galant :oops: :oops: :oops:
5 min så kommer de rigtige SORRY

Defekt top 17 år 5 måneder siden #17192

• 's profilbillede
Hmm der står i dataerne at den selv skulle styre tændingen og faktisk ikke kan stilles forkert ???????
Tid til at oprette siden: 0.147 sekunder