Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Defekt top

Defekt top 17 år 6 måneder siden #17151

  • 's profilbillede
Sidste spørgsmål :-)

Hvor hårdt skal manifold, topdæksel og måske indsugning spændes på?

Og er der nogen smarte måder at pille toppen og tandremmen af på, så det er lettest at sætte på igen uden at skulle flytte på motor osv?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Defekt top 17 år 6 måneder siden #17152

  • 's profilbillede
flytte på motoren???, mener du med hensyn til at du bare lade krumtappen, stå hvor den er.. og knast stå hvor den er.. hvis det er det du mener.. så tror jeg det er bedre at du sætter motoren på mærkerne, for man kan hurtigt komme til at dreje på knasten og krumtappen, og der skal næsten ingen ting til, for at den går træls.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Defekt top 17 år 6 måneder siden #17153

  • 's profilbillede
Ja det var præcis det jeg mente. Og sætte motor på mærkerne? Hvad betyder det....eller mente du mærker på motoren?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Defekt top 17 år 6 måneder siden #17154

  • 's profilbillede
ps. du behøver da ikke at skrue insugningen af. :!: den lader du bare side på toppen...
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Defekt top 17 år 6 måneder siden #17155

  • 's profilbillede
I'm about to start, topdæksel og manifold...hvor hårdt skal det spændes? Nogle der har nogle tal, eller skal det bare spændes godt til?? :)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Defekt top 17 år 6 måneder siden #17156

  • Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Indlæg: 2277
  • Modtagne TAK: 46
Top dækslet skal bare spænde til uden vold :wink: spændes lidt hele vejen rundt lidt af gangen så det ikke flækker 8)
Det samme med manifolden spændes godt til uden vold :lol:

Husk at motoren skal stå på alle mærker inden du sætter rem på der er 4 mærker på knasterne og den skal også stå på mærkerne på balance remmen og husk at den lille orginale remstrammer gasstrammer den skal trykkes tilbage og sættes en split i den skal ikke tages ud før du har drejet motoren rundt med hånden mindst 10 gange så du er sikker på at den ikke er hoppet en tand
Remmen skal på fra højre og mod venstre alså fra ruden og ud mod køler :wink:
Vedhæftninger:
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.171 sekunder