Tak for et fantastisk forum
Jeg har igår fået købt mig (min 3.) brugte Galant. Har haft 2 før denne og de har altid kørt som en DRØM.
Jeg har lige nu
1) En Galant 2,0 fra 1991. 16V GTI
2) En Galant 2,0 fra 1991, Limited Edition
Min "nye" (nummer 2) ... "hakker i det", når man kører... lidt som om "motoren virker forkølet".... ved ikke om I forstår....
Anyway.... har prøvet at læse lidt her og tænker om det kan være den med at pille minus fra den i 15 sekunder og så lade den stå i tomgang i 15 minutter jeg skal prøve?
Hvis man prøver det - skal man så egentlig slukke motoren efter de 15 minutter, og så starte den igen for at "være færdig med operationen"??
En anden ting:
Fartpiloten virker ikke og kan se mange skriver det formentlig er en vacumslange, så det vil jeg jo forsøge mig med, selvom jeg har 10 tommelfingre, hehe.... må jo prøve mig lidt frem...
Tredie ting:
Den "nye" har ikke den automatiske antenne... det sidder så på min gamle Galant, som jo nok ender med at blive skrottet. Kan jeg godt tage motorantennen fra den og sætte over i den "nye"?
Fjerde ting:
Den "nye" har aircon, og sælgeren fortalte mig, at "den bare skal have fyldt freon på". Ved godt det måske hedder noget andet idag, men nogen der har bud på om det virker "logisk"? Og hvad det kan koste og måske kan anbefale et billigt sted i Kbh, hvor jeg bor?
Det var vist foreløbig det *S*
Finn, Herlev