Nully skrev:
Hvis den bruger væske,så er den utæt et sted en slange eller hoved cylinder,så tjek den lige om den bruger noget
Og det er da flot det lykkedes dig at få skiftet olie selv
Hvor i landet befinder du dig

:
Hehe, jeg er TOTALT ny når det kommer til at lave andet på bilen, ud over køre i den...
Så, jeg ved ikke hvor jeg skal finde hovedcylinder/slanger, så måske er det en ide at få en prof til at se på det.... desværre er pengene jo ikke sååå skide store for sådan en enlig farmand, men ved ikke hvad det koster. Ved dog godt at bremserne dælme skal virke - og den bremser egentlig slet ikke specielt godt
JEPS, jeg er superstolt af at det lykkedes med olieskiftet og vil kaste mig over luftfilter og tændrør også, da en ven sagde at det også kan få den til at gå "små-snottet"... og hvis luftfilteret trænger lige så meget som olieskiftet HELT sikkert gjorde, så er der ingen tvivl om, at den får godt af at få "ludt i næsen" der, haha
Forresten - motorantennen fra min "gamle galant" - vil jeg kunne få den over i den "nye"? Bilerne ser jo unægteligt MEGET ens ud, ud over farven *G*.
Har heller ikke fået liv i fartpiloten og servostyringen er meget langt fra at være lige så god, som i "den gamle".... tænker mere og mere på at det vacumslangeprojekt haster.... så det lugter af en lang lørdag med det projekt, for jeg aner ikke hvor ALLE slangerne starter og stoppe *GG* - og hvilke forskellige tykkelser slanger jeg skal købe....
Tænker også på benzinfilter? Skal det vel ikke også skiftes? Og hvor gemmer det sig, og er det af samme type som man kan finde på de fleste tankstationer?
Uhh, føler godt nok at jeg er laaaangt bagud her *GG*
Jeg befinder mig i Herlev lige ved Kbh.... og du??