Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Lancer 1,6 GLXi 95, problemer med gassen

Lancer 1,6 GLXi 95, problemer med gassen 17 år 9 måneder siden #15757

• 's profilbillede
hej så er der sendt foto
jeg syntes da at de gæster der benytter vores forum burde overveje at melde sig ind i klubben der er jo aligevel mange fordele såsom hjælp til problemer med dytten.
jeg skal prøve om jeg ikke lkige kan få lagt de foto der snakkes om ind på galleriet senere på dagen
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Lancer 1,6 GLXi 95, problemer med gassen 17 år 9 måneder siden #15758

• 's profilbillede
vil lige tilføje at jeg tror grunden til den køre bedre ved tankning er at pumpe og filter sidder faktisk lige under påfyldnings studsen så der blir filteret lige vasket lidt

Lancer 1,6 GLXi 95, problemer med gassen 17 år 8 måneder siden #15759

• 's profilbillede
Så fik jeg det ordnet. Fik ikke tømt hele benzin tanken 100%, men næsten, og skyllede så vidt muligt ved at tippe tanken frem og tilbage. Filteret var helt brunt, men ikke længere og den kører virkelig noget bedre nu.

Før der kørte den bedre jo mere benzin der var på, og når der var ca 10 L tilbage, kunne den slet ikke acc mere. Der sku man snegle sig op af bakker med 40km/t. Nu her har jeg kun lige fyldt ca 5 L benzin på og den kørte her MEGET bedre end den før har gjort, selv om der har været fuld tank på. Så det er virkelig dejligt. Håber filteret holdes rent fremover, men ellers ved jeg jo hvad der skal til.
Tusind tak for hjælpen, sku lige ha haft den viden fra starten. Det havde sparet nogle kroner og MEGET tid/irritation...
Vedhæftninger:
Tid til at oprette siden: 0.140 sekunder