Hej igen.
Ja jeg skriver jo løs herinde, og tester løs på gaden. Bedst som jeg troede at problemet var løst så længe tanken var fuld begyndte den igen at hakke og gøre ved når den blev belastet. Og der manglede måske 10 L benzin fra at være fuld. Pokkers tænkte jeg.
Men så tænkte jeg tilbage på et af de mange indlæg jeg havde læst herinde, hvor der var en hvis bil kørte fint de første 5 (eller 15) minutter, for derefter at blive mærkelig......mens jeg trillede afsted med ca 100km/t og prøvede at acc fuldt, hakkede den bare i det. Og kom ikke rigtig fremad, medmindre jeg slap speederen lidt.
Jeg prøvede så at afbryde tændingen, og sætte den til igen (mens jeg kørte). Og derefter skal jeg ellers love for at den gerne ville trække. Der trak den bare fremad som den skulle helt op til max rpm, uden et eneste udsæt. Lækkert...men efter 5-10 min kørsel mere kom det sædvanelige hakkeri tilbage. Men igen, en kort afbrydelse af strømmen, og den trækker som den skal.
Nogen der har en forklaring, løsning på dette?
Kan ske det med at benzinen virkede, bare var et tilfælde. Dette er helt sikkert. Synes man nærmer sig fejlkilden. Men jeg ved endnu ikk hvad det er. Håber der sidder et klogt hovede derude, som lige kan sige hvad det er.
På forhånd tusind tak