Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Turbo..

Re: ..... 19 år 4 måneder siden #11189

• 's profilbillede
Ulle skrev:

Nå men som jeg plejer og sige så er der ikke andet en at springe ud i det... det kan jo højest sige bumm

Haha ja det har du ret i.. Men 0.4-0.5 var også det jeg regnede med.. Men den kommende motor er renoveret fra top til tå og kun gået et par tusind.. Men regner også med noget piggy-pæggy-baggy til at styre lidt a hvert, men ja det koster alt sammenb.. men man for en del sjov ud af det i den sidste ende =P.. tak for svaret ;) det kunne bruges..

og tak til de andre for hjælpen os!

8)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Re: ..... 19 år 4 måneder siden #11190

• 's profilbillede
Ulle skrev:

Nå men som jeg plejer og sige så er der ikke andet en at springe ud i det... det kan jo højest sige bumm

Ja det var vi jo et par stykker der fik at se til DHB :wink:
Skide ærgerligt det skete men så må vi jo se om ikke det bliver gjort bedre næste år :) :)

--- 19 år 4 måneder siden #11191

• Ulle
  • Ulle's profilbillede
hehe ja det gjorde det jo, det var nu bare tilskudsdyserne der blev skudt ud af manifolden pga. vi kørte med lidt over 2bars ladetryk..... så skal det sku gå i stykker... men hvis man ikke prøver vinder man ikke...

Turbo.. 19 år 4 måneder siden #11192

• 's profilbillede
Der er faktisk to fordele ved at køre med dobbelt toppakning, et som allerede er sagt, det sænker kompresionen. Men du nu får den ud og køre, og du måske har fyret lidt formeget op under kedlerne, kan du være heldig!!! at den kun skyder en toppakning, istedet for at brænde huld i stemplerne... :)

Turbo.. 19 år 4 måneder siden #11193

• 's profilbillede
ups... glemte lige et ord :oops: :oops: ... der skal stå når!! imellem Men og du ups..

Turbo.. 19 år 4 måneder siden #11194

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
At lægge 2 toppakninger i er noget værre kluns. Skal det virke ordentligt skal man lægge en enkelt ståltoppakning i. Dem kan man få på op til flere mm.
Tid til at oprette siden: 0.149 sekunder