Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: 10,000 kr til Lancer tuning???

10,000 kr til Lancer tuning??? 19 år 10 måneder siden #9938

• 's profilbillede
de 20% gælder også for tuning af den org motor. foreksempel ved montering af turbo eller anden konstruktiv ændring...
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

10,000 kr til Lancer tuning??? 19 år 10 måneder siden #9939

• 's profilbillede
WOW der kom en debat ud af det her!!
Er lidt skuffet over at der nærmest bliver rynket på næsen over det "kun" er 10,000 dkr. det er sku mange penge, og nej jeg er ikke ved at skide i bukserne, mit spørgsmål var hvordan jeg fik mest ud af de 10,000, for hvis det ikke er nok, så må jeg på et senere tidspunkt smide 10 mere.
Har efter hånden fundet ud af det, enten bliver det chip, udstødning og kn clamp-on, eller Banan, udstødning og kn, må indrømme at min ide om 3200 til chip, lød bedre en 7500 for min pengepung, men hvis dette er toppen vil jeg hellere vente og få det rigtige! så kan det være der bliver råd til nogle ordenlige 17" istedet i år.
Fedt at få så mange vinkler og input!!!
håber det fortsætter lidt endnu, venter stadig på chekken!

10,000 kr til Lancer tuning??? 19 år 10 måneder siden #9940

• 's profilbillede
Cooler skrev:
WOW der kom en debat ud af det her!!
Er lidt skuffet over at der nærmest bliver rynket på næsen over det "kun" er 10,000 dkr. det er sku mange penge, og nej jeg er ikke ved at skide i bukserne, mit spørgsmål var hvordan jeg fik mest ud af de 10,000, for hvis det ikke er nok, så må jeg på et senere tidspunkt smide 10 mere.
Har efter hånden fundet ud af det, enten bliver det chip, udstødning og kn clamp-on, eller Banan, udstødning og kn, må indrømme at min ide om 3200 til chip, lød bedre en 7500 for min pengepung, men hvis dette er toppen vil jeg hellere vente og få det rigtige! så kan det være der bliver råd til nogle ordenlige 17" istedet i år.
Fedt at få så mange vinkler og input!!!
håber det fortsætter lidt endnu, venter stadig på chekken!

Det var heller ikke dig jeg skød efter, det var bare generelt.
Og ja, 10.000 er mange penge, men det koster også meget at gå i gang med sådan et projekt på en diamant.
Det lyder også som den rigtige måde, altså at tage det i de to etaper du nævner.

RPW 19 år 10 måneder siden #9941

• 's profilbillede
Hvis du kigger hos www.rpw.com.au, så kan du se hvilken rækkefølge du bør lave dine ændringer, så du får mest ud af de enkelte upgrades.

Jeg har lige klippet listen fra deres side:
- K&N Ram Pod Filter with cold air induction kit.
- 2 1/4" exhaust system with straight through muffler and resonator.
- FSE fuel pressure regulator kit
- RPW 4-1 Tuned length extractors - street or race design.
- RPW 55mm oversize throttle body
- Ported and polished cylinder head with valve spring upgrade
- Stage 1 camshaft and piggy back computer system

10,000 kr til Lancer tuning??? 19 år 10 måneder siden #9942

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Ja jeg syntes også 10k er meget, men i den verden der hedder at tune en motor er det småpenge, man kan få et helt turbo kit med næsten alt for det beløb, bare se her :D

www.prorace.dk/product_info.php?products...a584ec69230ea5396647

Jeg vil også sige at Mitsubishi Danmark står også meget lavt i mine øjne for ikke at sige helt nede på nol, de er intet værd ,og har aldrig været det har kontaktet dem om flere ting siden 92.har kontaktet dem, om parpirer, dele- jakker i løbet årene og altid med et negativt resultat, :twisted: :twisted:

Skal man have hjælp til noget som helst skal man kontakte Torben Fasterholdt i Billund eller Erik Andersen på Amager
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

RE: 19 år 10 måneder siden #9943

• 's profilbillede
Det er imponerende at importøren ikke benytter sig af de tilfredse ejere (som de fleste af klubbens medlemmer er) specielt når man tager i betragtning at Mitsubishi får seriøse klø (her tænker jeg på testen af værksteder, forhandlere, service osv i FDM)

Nå men det må de jo om.

Forøvrigt var det vist lidt af et sidespring, SORRY :oops:
Tid til at oprette siden: 0.174 sekunder