Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: 10,000 kr til Lancer tuning???

Re: .. 19 år 5 måneder siden #9956

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
N1cky skrev:
det der med 20% har jeg altså hørt noget andet med..

Altså du må for den sags skyld gerne give en GTI (140std) 400Hk uden de har betydning.. bare den har ekstra stærke skiver og alt det en hurtig bil skal have og opfylder div krav.. godt være de kigger lidt hvis der kommer en corsa 1.1 ind med en toptunet motor og den ikke har egenskaberne til det! der klapper fælden nok..

- Men husker vidst også man ikke må tag turbo på! men godt gi den en masse "rene" HK.

Ved ikke,, han sagde bare den der ikke var vedtaget mere. Men i skal ikke skyde mig hvis det er noget tis.

Du må tune din bil alt det du vil, du må bare ikke 1) montere turbo (eller kompressor for den sags skyld), 2) du må heller ikke sætte et andet topstykke på (ved så ikke om man må porte det, går jeg dog udfra), 3) den skal overholde forureningskravene og 4) ALLE dele skal være EU, TÜV, eller hvad det nu hedder, godkendt.

Udover det skal man underrette sit forsikringsselskab om sine modifikationer af maskinen.

Mht. opgradering af bremser er jeg lidt usikker. Jeg tror ikke at man SKAL opgradere dem, men det er selfølgelig en god idé..
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.136 sekunder