Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: 10,000 kr til Lancer tuning???

RE: 19 år 10 måneder siden #9926

  • 's profilbillede
Med frygt for at gentage mig selv, så få lige rullet din bil først, hvis din motor yder 125-128 (som de andre Lancer 1,6 vi har set) så er du ikke nødvendigvis så langt fra de 135,6 Hk som du tror.

det ville jo være ærgeligt hvis du endte med at "skyde over målet" både hvad angår Hk samt omkostningerne :?:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Re: RE: 19 år 10 måneder siden #9927

  • 's profilbillede
Mix skrev:
Med frygt for at gentage mig selv, så få lige rullet din bil først, hvis din motor yder 125-128 (som de andre Lancer 1,6 vi har set) så er du ikke nødvendigvis så langt fra de 135,6 Hk som du tror.

det ville jo være ærgeligt hvis du endte med at "skyde over målet" både hvad angår Hk samt omkostningerne :?:

Hvis man synes den er for langsom og bilen har 130 heste, så er det da ligemeget om man skyder over målet. Bare min mening. Så man jo bare de flere gode heste. hyp hyp :)

Men uanset, så skal den i hvert fald rulles før og efter så man ved hvad det har givet.
Vedhæftninger:
  • Vedhæftning Dette bilag er skjult for gæster. Log venligst på for at se det!
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Re: RE: 19 år 10 måneder siden #9928

  • 's profilbillede
cyrix^ skrev:
Mix skrev:
Med frygt for at gentage mig selv, så få lige rullet din bil først, hvis din motor yder 125-128 (som de andre Lancer 1,6 vi har set) så er du ikke nødvendigvis så langt fra de 135,6 Hk som du tror.

det ville jo være ærgeligt hvis du endte med at "skyde over målet" både hvad angår Hk samt omkostningerne :?:

Hvis man synes den er for langsom og bilen har 130 heste, så er det da ligemeget om man skyder over målet. Bare min mening. Så man jo bare de flere gode heste. hyp hyp :)

Men uanset, så skal den i hvert fald rulles før og efter så man ved hvad det har givet.

Jeg er absolut enig med dig, men når Cooler skriver max 135,6 Hk så kan det vel kun være fordi at han vil undgå evt. klammeri med lovgivningen (max 20% tuning)

Cooler har få krav: max 135,6 og max 10000.-, hvis hans motor i forvejen har eks. 128 Hk, så skal han altså kun "købe" 7,6 Hk for de 10000.-
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Re: RE: 19 år 10 måneder siden #9929

  • 's profilbillede
Mix skrev:
cyrix^ skrev:
Mix skrev:
Med frygt for at gentage mig selv, så få lige rullet din bil først, hvis din motor yder 125-128 (som de andre Lancer 1,6 vi har set) så er du ikke nødvendigvis så langt fra de 135,6 Hk som du tror.

det ville jo være ærgeligt hvis du endte med at "skyde over målet" både hvad angår Hk samt omkostningerne :?:

Hvis man synes den er for langsom og bilen har 130 heste, så er det da ligemeget om man skyder over målet. Bare min mening. Så man jo bare de flere gode heste. hyp hyp :)

Men uanset, så skal den i hvert fald rulles før og efter så man ved hvad det har givet.

Jeg er absolut enig med dig, men når Cooler skriver max 135,6 Hk så kan det vel kun være fordi at han vil undgå evt. klammeri med lovgivningen (max 20% tuning)

Cooler har få krav: max 135,6 og max 10000.-, hvis hans motor i forvejen har eks. 128 Hk, så skal han altså kun "købe" 7,6 Hk for de 10000.-

Ja det er rigtig. Havde ikke lige overvejet lovgivningen der :oops:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

10,000 kr til Lancer tuning??? 19 år 10 måneder siden #9930

  • 's profilbillede
Kan man være så heldig at min lille Colt måske også har omkring 125-128 hypper? Det er jo samme motor :D
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Det er ikke umuligt at din Colt yder mere 19 år 10 måneder siden #9931

  • 's profilbillede
Det er ikke umuligt at din Colt yder mere end de standard 113, nu husker jeg ikke præcist hvor mange Lancer 1,6 der blev rullet sidste år, men med udtagelse af én (den var ikke justeret ind efter der var skiftet en del motorkomponenter) så lå de alle over 120 Hk, et par stykker lå på ca 128 Hk.

x320i var vidst en af dem der fik en ganske nydelig måling (Lancerlot kom vidst også derop af)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.177 sekunder