Ohøj i forum'et
Jeg har haft læst et par indlæg hvor folk skriver om tuning af colt 1.6 4G92, hvor de bliver anbefalet at købe en 4G93 1.8 fra galant, da det skulle være en god motor at bygge videre på som har lidt flere heste std.
Da jeg sad i samme situation som dem der lavede de forrige indlæg har jeg nu købt mig en 4G93 1.8 fra en galant 96' som kun har kørt 102.000km

.
Men har dog et par spørgsmål som jeg lige skal have svar på inden jeg tager på værksted tirsdag og sætter den i.
1: Der bliver skrevet i de forrige indlæg at den passer lige på med ledninger/slanger osv. Gør den det og er det helt 100% ?
2: Når nu jeg har sat den nye motor i, er der så noget der skal omprogrammeres i styreboxen eller et eller andet? Får den nok benzin osv osv.
3: Passer en bananmanifold fra til en 4G92 over på en 4G93? fandt på et tidspunkt et indlæg hvor jeg syntes det stod noget om at der var en der havde prøvet men havde problemer med det (bundkarret), men ved ikke om jeg husker rigtigt

.
4: Vil gerne høre fra folk som har prøvet det før, men hvis du har forstand på det så skriv en besked alligevel tak
5: Skriv gerne nogle tips & tricks hvis du har nogle, ville jeg blive glad for.
Tak for et godt forum og håber at kunne få nogle seriøse/korrekte svar
Mvh.
Martin