Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Abcon erfaring

Abcon erfaring 17 år 2 måneder siden #17957

• Dani
  • Dani's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Modtagne TAK: 3
Nu er det vist blevet lidt off-topic, men hvis gummiet i motorophænget er gået i stykker så ringen i midten ikke sidder rigtigt fast skal der bare et nyt på.
Har også samme prob med mit koblingspunkt på Galanten, så er lige med på en lytter her. Jeg har udluftet og justeret til enden af gevindet nede ved pedalen, men det har ikke hjulpet :cry:
Danigalant.dk

Hvid Dynamic 4x4, 1991
Grøn Dynamic 4x4, 1992
Sort Dynamic 4x4 med VR4 gearkasse og bagtøj, 1989, er ved at blive bygget om til race med 450HK turbo motor.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Abcon erfaring 17 år 2 måneder siden #17958

• 's profilbillede
Dani....jeg har udluftet min kobling idag, og det hjalp med koblingspunktet. Man kan jo ikke justere en hydraulist kobling sådan rigtig, så mon ikke også det er luft i din?

Husk at holde koblingen nede til sidst, indtil du har lukket for udluftningsskruen igen. Så skal jeg bare ha gjort noget ved det motorophæng. Må hellere lige få det undersøgt snart, og se om det er pga det

Abcon erfaring 17 år 1 måned siden #17959

• 's profilbillede
Nu har jeg kørt et par tusinde med olie i. Problemet med gearskiftet er ikke helt løst, men det har virkelig hjulpet MEGET!

Der er kæmpe forskel fra før til nu. Før skulle man altid koncentrere sig meget og skifte langsomt gear før det kunne lykkedes.

Sådan er det slet ikke nu. Nu er det stort set kun 3. gear som en sjælden gang driller, og dette endda selvom jeg nu skifter gear "helt normalt" :-)

Udover det, så var den før meget træg af skifte gear i, når motoren (og dermed olie i både gearkasse og motor) var kold. Dette er heller ikke tilfældet længere. Nu er der næsten ingen forskel på kold/varm motor :-)

hey har købt en golf 4 fra 98 15 år 5 måneder siden #17960

• golf 4
  • golf 4's profilbillede
hey har købt en golf 4 fra 98 1,6 det er en fin god bil . men jeg synes den lidt lyd når jeg skifter gear er det normalt eller skal man gøre noget ved det

hey har købt en golf 4 fra 98 15 år 5 måneder siden #17961

• golf 4
  • golf 4's profilbillede
hey har købt en golf 4 fra 98 1,6 det er en fin god bil . men jeg synes den lidt lyd når jeg skifter gear er det normalt eller skal man gøre noget ved det
Tid til at oprette siden: 0.187 sekunder