Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Abcon erfaring

Abcon erfaring 17 år 5 måneder siden #17945

• 's profilbillede
Jamen det skal da laves i løbet af ugen så :-)

Bliver spændende... Er der andet man ska have fat i? Fx ny pakning til gearkassen eller lignende?

I øvrigt, er der nogle der har nogle smarte påfyldsningstricks til gearkassen? Mener påfyldningen sker på siden ikk? Og det er lidt svært at komme til, hvis jeg ikk husker helt forkert
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Abcon erfaring 17 år 5 måneder siden #17946

• Billen
  • Billen's profilbillede
der er en lille studs på oliedunken.

Hæld olien fra dunk nr. 1 på kassen, hæld derefter Abcon i olie dunk nr. 1 og fra denne i kassen ”skyl” det sidste Abcon ud af begge dunke med en sjat fra nr. 2 olie dunk

Abcon erfaring 17 år 5 måneder siden #17947

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Anonymous skrev:
Jamen det skal da laves i løbet af ugen så :-)

Bliver spændende... Er der andet man ska have fat i? Fx ny pakning til gearkassen eller lignende?

I øvrigt, er der nogle der har nogle smarte påfyldsningstricks til gearkassen? Mener påfyldningen sker på siden ikk? Og det er lidt svært at komme til, hvis jeg ikk husker helt forkert

Aftapning er i bunden på den store prop Påfyldning er foran på gearkassen jeg har en lang tynd slange jeg putter ind i hullet og så sætter jeg en lille tragt på slangen i den anden ende og hælder først lidt olie i og så alt Abconen og så olie til det løber ud så er det godt nok og der skal ikke skiftes nogle pakninger
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

Abcon erfaring 17 år 5 måneder siden #17948

• 's profilbillede
Man kan også bruge en gammel fedtsprøjte. Bare pil pumpen af og sæt en slange på istedet og så fylder man den med olie ved at trække stemplet i den tilbage og suge olien ind i den og så bare slangen ind i hullet og tømme den :wink:

Abcon erfaring 17 år 5 måneder siden #17949

• 's profilbillede
Glæder mig helt vildt. Må hellere købe det i morgen så jeg kan lave det onsdag eller torsdag.

Man fylder bare i til man ikke kan få mere på ikk? Altså når bilen står vandret.

Hvor stort er det hul man fylder på? Kan en alm. haveslange gå ind i?

Abcon erfaring 17 år 5 måneder siden #17950

• 's profilbillede
Nej du fylder på til der begynder at løbe noget ud af påfyldningshullet :wink:
Tid til at oprette siden: 0.225 sekunder