Pinky skrev:
Cocacola skrev:
Tror nu stadig at en 4G93T ville være sjovere end en 4G63T, da der stadig er omdrejninger at lege med, OG du behøver ikke skifte maskine til syn
Desuden, så vejer den også mindre, så næsen ikke bliver alt for tung..
hvorfor behøver jeg ikke at skifte motor til syn, du skal jo huske på at min colt er fra 98, altså cjo, hvilket betyder at min 4g92 motor er født med 90 hk i følge papir'ene, en 4g93 fra carisma MSX har 140 hk, det er lidt mere end 20 %.. de 4g93t motore jeg har set er DOHC motorer, mener ikke man kan få dem som SOHC..?????
Skifter du da motor når du skal til syn med din MIVEC kværn?
Ellers ville jeg da mene, at du bare kunne afmontere turbo, og div.
Synsfolkene aner jo ikke hvilken maskine der ligger i, og de er også ligeglade, så længe den overholder forureningsværdierne, og der ikke er turbo/kompressor monteret.
Sådan havde jeg nu gjort, men det er da også meget sjovt at flække noget sammen selv