Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Galant hugger ved 4-5000 omdr.

Galant hugger ved 4-5000 omdr. 18 år 2 uger siden #2104

• 's profilbillede
----Hej

Så fik jeg monteret benzinpumpe fra Nully, og det er som om der virkelig er kommet skud i galanten, så den gamle pumpe må virkelig havde været død....
MEN så her til morgen, da jeg gav den gas i andet gear, huggede den ved cirka 4000-4500 omdrejninger!! prøvede flere gange med samme resultat...
Da jeg skiftede benz-pumpe så jeg et lille filter ligge på siden af tanken, kan det mon være det? bare mærkeligt at den ikke gjorde det lige da jeg havde skiftet pumpe....

Er der nogen der kan hjælpe mig?
:cry:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Galant hugger ved 4-5000 omdr. 18 år 2 uger siden #15042

• Basse
  • Basse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 1
Hej. det kan det godt være, der kan jo været noget skidt, der har løsnet sig, da du skiftede pumpen, od derved tilstoppet filteret :wink:

Galant hugger ved 4-5000 omdr. 18 år 1 uge siden #15043

• 's profilbillede
ja det kan være, men er det filtret ved tanken du mener eller det i motorrummet.. det i motorummet har jeg lige skiftet.(selvfølgelig før jeg skiftede pumpen)..... det mærkelige er bare at den ikke gør det hvis motoren er kold?
:shock:

Galant hugger ved 4-5000 omdr. 18 år 1 uge siden #15044

• Basse
  • Basse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
Marcellos Wallace skrev:
ja det kan være, men er det filtret ved tanken du mener eller det i motorrummet.. det i motorummet har jeg lige skiftet.(selvfølgelig før jeg skiftede pumpen)..... det mærkelige er bare at den ikke gør det hvis motoren er kold?
:shock:

det kan være filteret ved tanken, hvis det er tilstoppet, så får den ikke brændstof nok ved høje omdr., jeg havde lidt af samme problem med min galant, men det var sugerøret i tanken der var tæret, så den tog falsk luft, men prøv filteret ved tanken, det er et forsøg værd :wink:

Galant hugger ved 4-5000 omdr. 18 år 1 uge siden #15045

• 's profilbillede
Hej igen ja det prøver jeg, kan man ikke bare købe et på en tankstation, det ligner bare sådan et "almindeligt et:)?

Galant hugger ved 4-5000 omdr. 18 år 1 uge siden #15046

• Basse
  • Basse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
Marcellos Wallace skrev:
Hej igen ja det prøver jeg, kan man ikke bare købe et på en tankstation, det ligner bare sådan et "almindeligt et:)?
Det kan du godt, hvis det bare er sådan et klart et, men husk lige friske spændebånd...
Tid til at oprette siden: 0.169 sekunder