Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Galant hugger ved 4-5000 omdr.

Galant hugger ved 4-5000 omdr. 18 år 1 uge siden #15047

• 's profilbillede
Ok
tak for svar, det prøver jeg lige i morgen, håber det er det
og jeg husker lige friske spændebånd
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Galant hugger ved 4-5000 omdr. 18 år 1 uge siden #15048

• 's profilbillede
Hej

øv det var ikke det filter ,det er skiftet, men den laver stadig ballade, når man giver den gas....

nu i morges havde jeg næsten kørt bilen ned i det røde felt(benzin måleren) så når jeg bremser op ved fuldt stop, så falder omdrejningerne og bilen går istå.....
Er det benzin en der ryger frem i tanken??,(bare mærkeligt den også gør det når mangiver den gas, for så ryger benzinen jo bagud?? nu har jeg jo lige skiftet pumpe, så den skulle der ikke være noget ved, jeg ved jeg har monteret den rigtigt....... i går gik jeg alle slanger igennem, de fejler ikke noget... :shock:

Kan der mon være noget galt inde i tanken, altså pladerne inde i tankenplader... :?:

eller ligger tanken forkert... eller er det computeren der driller, den skulle ellers være skiftet.....bezin relæ? :?:

som i kan høre er jeg helt på herrens mark, håber der er nogen der kan hjælpe mig...

Havd mener i?

Galant hugger ved 4-5000 omdr. 18 år 1 uge siden #15049

• TasselHoff
  • TasselHoff's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Jeg kan forestille mig at det er en utæthed i tanksystemet... Hvis der ikke er det vakum i tanken den skal have... så kan den godt finde på at hugge ved høje omdrejninger...
Hvis problemet bliver værre jo mindre benzin der er i tanken og den ikke lukker undertryk ud når du åbner for tankdækslet... så er sandsynligvis en utæthed...

Galant hugger ved 4-5000 omdr. 18 år 1 uge siden #15050

• 's profilbillede
Hej

tak for svar

ja det må jeg lige prøve at se efter, det en god måde at tjekke det efter på.

Galant hugger ved 4-5000 omdr. 18 år 1 uge siden #15051

• 's profilbillede
du skal være glad for din "kun" hugger... min hugger og er mega sløv heeele vejen op til 100 km/t :(

Galant hugger ved 4-5000 omdr. 18 år 1 uge siden #15052

• 's profilbillede
hej igen

Den lukker ikke noget tryk ud når jeg skal tanke, så det må næsten være en utæthed i tanken...
? den spilder ike noget benzin så "hullet må næsten ligge oven på tanken skulle man tro.....
Oven på tanken er der et tyndt rør der går, ned i en slags fordeler, ved siden af tanken (bag. Venstre) og gennem et filter(lige skiftet) så op til motoren.....hvad er det, en slags udluftning, eller retur benzin.....

Da jeg hev det gamle filter af kunne jeg se at der i slangerne ikke havde løbet noget bezin igennem for nyligt?? kunne fordeleren være stoppet?

Kan det være problemet måske, er der nogen der kender til dette rør..

eller har det ike noget at sige?

(Lige da jeg havde skiftet benzinpumpen kørte jeg op til tanken på 5 liter benz, og der var vakuum kan jeg huske(der rykkede bilen også for vildt), men åbentbart en kort fornøjelse :D

Håber i kan hjælpe :wink:
Tid til at oprette siden: 0.160 sekunder