Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Ventiler tikker!?

Ventiler tikker!? 18 år 2 måneder siden #14386

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Det kan godt være at Mitsubishis ventiler har det med at begynde at tikke, men Fiat biler med hydrauliske ventiler kan slet ikke starte når det er koldt, hvis ikke der er den rigtige olie på :lol:
Vedhæftninger:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Ventiler tikker!? 18 år 2 måneder siden #14387

• 's profilbillede
aldeles uvidende spørger jeg, hvad er en L400?

har selv lige givet min en omgang med abcob clean og abcon grøn (de havde ikke blå) men min tikkede også meget. det har hjulpet meget, men det er ikke væk :evil:

Ventiler tikker!? 18 år 2 måneder siden #14388

• 's profilbillede
manta b 2.2i skrev:
aldeles uvidende spørger jeg, hvad er en L400?

har selv lige givet min en omgang med abcob clean og abcon grøn (de havde ikke blå) men min tikkede også meget. det har hjulpet meget, men det er ikke væk :evil:

Den bedste varevogn/surfmobil jeg nogensinde har ejet. Samme type som H1 el. Toyota Hiace, de nye med motoren foran.

Ventiler tikker!? 18 år 2 måneder siden #14389

• 's profilbillede
Sjovt at spørgsmålet kom op igen , du kan roligt stole på hvad NULLY siger , har selv fået anbefalet 5 w / 40 !! Iøvrigt , hvis du melder dig ind i klubben er vi 3 med L400 ( min ejen er også en 2.0´er )[/quote]

Har du/i nogensinde haft de problemer på varevognene? Ved ikke lige om motoreren adskiller sig væsentligt fra personbiler.

Hvad er en L400 ? 18 år 2 måneder siden #14390

• 's profilbillede
MITSUBISHI har lavet flere modeler med L foran :
L 200 - en 4 x 4 pickup , modelen har som andre mærker udviklet sig meget og de seneste har fået et fået et look som paris-dacar bilen :twisted:

L300 - er en kassevogn som oftest bliver brugt som håndværkerbil :(
Der findes følgende udgaver : DIAMANT håndværkermodelen )
CANTER ( flyttebil og skraldebil )
:twisted: COSMOS ( autocamper , minibus eller bare , som den jeg havde, med ruder hele vejen rundt )

L400 - er også en kassevogn og er en - som jeg ynder at sige - opgradering af L300 og i denne kan man komme til i motoren :D :D :D
Vedhæftninger:

Ventiler tikker!? 18 år 2 måneder siden #14391

• 's profilbillede
Tid til at oprette siden: 0.157 sekunder