Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: hk til colt 1,6 glxi

hk til colt 1,6 glxi 18 år 8 måneder siden #1750

• 's profilbillede
hej alle. jeg er ejer af en colt 1,6 glxi.
og kunne selvfølgelig godt tænke mig at den rykkede lidt mere, men har læst at den skal forstærkes alle mulige steder hvis man propper noget i den?? Kan man få turbo til sådan en, uden bilen skal forstærkes?? og i så fald hvor?
på forhånd tak. :D
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

hk til colt 1,6 glxi 18 år 8 måneder siden #13095

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Hvilken årgang?

Mht. turbo, så kræver det at du sænker kompressionen, men ellers skulle der ikke være noget bøvl. Du kan helt sikkert få et turbokit fra www.rpw.com.au men det er meget dyrt. Det vil nok være bedst at smide noget sammen selv.

hk til colt 1,6 glxi 18 år 8 måneder siden #13096

• 's profilbillede
den er fra december 95. problemet er at jeg ikke har en skid forstand på sån noget, overhoved. så når du skriver "at du sænker kompressionen", så ved jeg ikke hvad det betyder, men er det muligt at finde tingene brugt, så det ikke koster kassen??

hk til colt 1,6 glxi 18 år 8 måneder siden #13097

• 's profilbillede
p.s aner hellerik hvad jeg skal bruge for at jeg kan smide noget sammen selv. på forhånd tak

hk til colt 1,6 glxi 18 år 8 måneder siden #13098

• 's profilbillede
ja så skriver jeg også lige den tredje besked i træk hehe.. vill eog så lige høre om der var andet man ku putte i den, der gir' hk? Noget der ikke koster så meget igen. og hvad? :D

hk til colt 1,6 glxi 18 år 8 måneder siden #13099

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Du kan sætte et gasspjæld på fra en Galant 2.0 fra ´93-´96 eller andre modeller med samme motor, evt. få slebet din knastaksel om og noget andet udstødning. Hvor meget det gir aner jeg ikke, et skud i tågen vil være 10-15hk maks. Du kan så også få planet og portet toppen, men det kræver så at topstykket skal af.

Skal du have mere koster det. Et bananmanifold koster ca. 2500kr, en knastaksel koster 3000kr, og det er så + fragt (fra Australien) told og moms, og der skal mere til for at få seriøse hk.
Tid til at oprette siden: 0.138 sekunder