Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: hk til colt 1,6 glxi

hk til colt 1,6 glxi 18 år 8 måneder siden #13106

• 's profilbillede
min har kun gået 80.000. vildt ik? det var mest defor jeg købte den, plus sæføli' at den kørte super godt. ja altså jeg ville gerne op omkring de 140 hk. ikke mere end det. hvis jeg skal derop omkring, hvad er så best til en rimelig pris og kan jeg skaffe det herhjemme? og er det dumt at købe tingene brugt, hvis man overhoved kan. tak for jeres kanone svar. :D
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

hk til colt 1,6 glxi 18 år 8 måneder siden #13107

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Mange gange kan det jo være en fordel at købe brugte tunings dele, da de ofte ikke er særlig brugte. Problemet er bare, at der ikke er ret mange i DK der har tunet sådan en Colt som din.. Ikke engang i England er det videre udbredt at tune på den, da det er mere økonomisk at smide en anden motor i (bla. 4G92 MIVEC).

Du kan ikke rigtigt skaffe noget herhjemme, det eneste du kan gøre, er at få et andet gasspjæld (og så samtidig få boret manifoldet op så det passer), og så slebet din knastaksel om hos f.eks. Westspeed. Da din motor får rigeligt at leve af, tror jeg at det vil give en god mærkbar effekt.

Evt. kan du få et bananmanifold på fra RPW. Hvis du kigger på forummet kan du se at jeg har lavet en tråd hvor folk kan skrive, hvis de er interesseret i at vi er nogle stykker som køber sammen hos dem. Bare vi er 2-3 stykker om at dele fragten, bliver det ligepludselig attraktivt.

Jeg vil nemlig selv gerne have et bananmanifold og måske nogle andre småting..

hk til colt 1,6 glxi 18 år 8 måneder siden #13108

• 's profilbillede
ja jeg har også kun læst om én der fandt det brugt herhjemme, desværre. kunne pænt gerne tænke mig banamanifold, og det der gasspjæld-halløj. så hvis der er flere med på RPW er der da en mulighed for at jeg er frisk også. men til at starte med vil jeg lige vendte på at få den der mail, så jeg kan blive medlem. :D og tak for jeres go'e svar.

hk til colt 1,6 glxi 18 år 8 måneder siden #13109

• 's profilbillede
Stolt-Mitzu-Ejer skrev:
hvis du absolut vil have flere heste som 50+ eller mere, så ville det sgu være billigere at købe en hurtigere bil!!

Det tror jeg også det er..

hk til colt 1,6 glxi 18 år 8 måneder siden #13110

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Pinky skrev:
Stolt-Mitzu-Ejer skrev:
hvis du absolut vil have flere heste som 50+ eller mere, så ville det sgu være billigere at købe en hurtigere bil!!

Det tror jeg også det er..

Men en standard bil føles jo ikke "hurtig" som sådan :) Man skal jo kunne høre når motoren er oppe og ringe med skarpe knaster og en god udstødning ;)

hk til colt 1,6 glxi 18 år 8 måneder siden #13111

• 's profilbillede
Men en standard bil føles jo ikke "hurtig" som sådan :) Man skal jo kunne høre når motoren er oppe og ringe med skarpe knaster og en god udstødning ;) [/quote]

lige præcis.
synes da også det er federe selv at ha proppet noget i sin bil, frem for at købe en fra fabrikken.
Tid til at oprette siden: 0.146 sekunder