Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Udstødning

Udstødning 19 år 3 måneder siden #1451

• Speedex
  • Speedex's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Modtagne TAK: 2
Da mit mellemrør er gået en tur vil jeg gerne ha en onetwopipe på fra katten, og så en ny bagpotte.( er lidt træt af og se på min 11 år og 3 mdr gamle GTI potte ).og jeg så lige på deres hjemmeside at en civic havde fået en effekt forøgelse på 16 hk, lyder det ikke lige lidt for godt til at være sandt ?.
Nogen med erfaring med onetwopipe ??, gider ikke hvis det larmer ved normal kørsel, men må godt give lyd fra sig når den får omdr.

Speedex

Nu snart med 3" afgang.
En Toyota er sikrest i garagen ! se dèt er 112 % i orden ! !

225 km/t i en Mitsubishi 3000 GT, det dur !!
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Udstødning 19 år 3 måneder siden #11562

• Basse
  • Basse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 1
Jeg kører med en onetwo bagpotte på min galant gti den brøler og larmer ikke den brummer bare dybt, lyder kanon :wink:

Udstødning 19 år 3 måneder siden #11563

• Lau
  • Lau's profilbillede
Det er en skide svær balance med de sportspotter synes jeg. Har haft en Remus på den anden Galant Gti jeg havde, og den larmede sgu for meget. Synes den trykkede i ørene ved landevejsfart, og det blir man godt træt af i længden.
One Two Pipe har jeg kun prøvet på den celica jeg havde, den larmede mindre end remusen, men stadig for meget til mig.
Så jeg vælger at holde mig til standart potter tror jeg. Selvom de er røv kedelige at se på. :)

Udstødning 19 år 3 måneder siden #11564

• 's profilbillede
Hej

Jeg køre med OneTwoPipe på fra kat og bagud på en Galant.

Det larmer ikke når man køre stille og roligt. men hvis man giver den gas kan man selvfølgelig høre den og det er ikke larm men en dejlig dyb brummer som os Basse siger....

RE: 19 år 3 måneder siden #11565

• 's profilbillede
Det er nok ikke lige her jeg skal skrive, at jeg får ca 6 måneder siden smed et helt nyt OneTwo rustfrit mellemrør til en 1,8 GTi, på lossepladsen.

... 19 år 3 måneder siden #11566

• 's profilbillede
Jeg har også en på colten :twisted: Kun gode ting og siger.... larmer bestemt ikke, det siges at den lyd godt udefra :wink:
Tid til at oprette siden: 0.214 sekunder