Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Udstødning

Udstødning 19 år 3 måneder siden #11567

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Jeg har oplevet at min colt 1.6 fra ´93 har fået en anelse mere moment, det kommer dog lidt senere. Men kanon lyd. Siger ingenting lige i starten, men efter et par uger (alt efter kørsel) begynder den at brumme. :)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Udstødning 19 år 3 måneder siden #11568

• Speedex
  • Speedex's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Modtagne TAK: 2
Så kunne jeg være tilbage, computeren driller, GRRRR.....
Tak for jeres meninger og erfaringer med onetwopipe, så skal jeg bare lige ha bestilt en, den gamle er ikke helt knækket endnu, men kan hører at hullet bliver større hver gang man har kørt, men skal jo nok køre en uges tid med fri udblæsning som jeg plejer, og så er jeg træt af det.
Jeg skal nok give min mening til kende, når jeg har kørt en stykke tid. Det bliver nok den med rektankulær (75x125) afgang, hvis den passer lige midt i hullet i skørtesættet, ellers bliver det nok 3".

P.S. Og Mix, du har ret ! ! !, og Sif, dejligt billede, skal vi ikke have den på forsiden ??.
En Toyota er sikrest i garagen ! se dèt er 112 % i orden ! !

225 km/t i en Mitsubishi 3000 GT, det dur !!

... 19 år 2 måneder siden #11569

• 's profilbillede
Speedex:
Ups havde ikke lige set du havde skrevet til mig også... men bedre sent end aldrig... Om vi skal ha det på forsiden, hmmm tjo hvis i syntes den kunne se "godt ud" :wink: så er i da velkommen til det... 8)

Udstødning 19 år 2 måneder siden #11570

• Speedex
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Sif:
Lad bare være, du skulle bare lige ha` 3 uger til at overveje, OM du ville med til det, he he.
Nej, jeg kunne heller ikke forstå, der ikke kom en kommentar.
Det kunne da se meget godt ud, og tillige et godt blikfang for folk, der tilfældigt kommer forbi vores gode hjemmeside.
Hmmm, 3 uger, er det virkelig SÅ lang tid siden, jeg skal ha udstødningen monteret på Onsdag, den har lagt på her i værelset i 14 dage nu, tsk tsk, glæder mig til at se/høre resultatet. Lige nu knalder det vældigt i den gamle, så der kommer snart en tilbagemeldelse.

P.S. Så, Webmaster, så er det med at komme igang, INDEN Sif får kolde fusser.

.... 19 år 2 måneder siden #11571

• 's profilbillede
Hehe ja jeg er ikke lige så hurtig... :roll: Nu må du sgu lige spænde nat-huen og komme i gang :wink: vil se frem til et foto...
Ja det er jo lige det, mine fusser har det med at blive meget hurtig kolde :lol:

Udstødning 19 år 2 måneder siden #11572

• Speedex
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
SÅ fik jeg endelig skifte udstødningen i aftes, det tog lidt tid, udboring af bolte osv. Satte mig ind ind i bilen og startede, hold k... den brummede, åh nej, tænkte jeg, men så kom min mekaniker og sagde, øhhh, jeg tror dit forrør er gået.
Så ringede jeg til Mitsu, 1288 penge + moms, men holder den så også godt 11 år, så holder den nok også bilen ud. Så jeg ved ikke lige så meget om hvordan den lyder endnu, fik lige lappet en lille nødløsning sammen om forrøret ( flydende pakning og spændebånd ), men synes jeg kan ane en dyb brummen bagude, he he, og ingenting inde i bilen.

Tid til at oprette siden: 0.189 sekunder