Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Div ledninger og motorkode spørgsmål (galant 93-97)

Div ledninger og motorkode spørgsmål (galant 93-97) 19 år 3 måneder siden #1436

• 's profilbillede
Hejsa Alle

Jeg har endnu engang en bunke spørgsmål, da min nyindkøbte V6 galant er helt splittet ad..

1. Hvor finder C-lås boksen i sådan en, jeg skal bruge de 2 ledninger der kan ligges stel til, så låsene åbner/lukker.

2. Hvor finder jeg et RPM signal inde i bilen ? det skal bruges til fjernstart funtionen på min alarm.

3. i Hvilken side ligger ledningen til bilens benzin pumper ?

4. Hvordan aflæser man bilens fejlkoder ? er det bare engine check der blinker ? og hvordan ved man hvad de forskellige blink betyder.?

Håber i kan hjælpe mig lidt..

Jeg er btw ved at lave 3-4 guider til sådan en galant, nu når jeg alligevel er igang med så meget.. Idag er der ved at blive lavet højttaler dørsider, så hele hytten stinker af epoxy hehehe :lol: 8)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Div ledninger og motorkode spørgsmål (galant 93-97) 19 år 3 måneder siden #11428

• 's profilbillede
Tag dit spedo meter ud, kig så på den plastik printplade bag på spedo..
kig hvilke kover tråde der render over til multistikket og hvilken plasering den har . der efter kan du tælle dig frem på multistikket , der har du så din ledning til rpm.. på min står der hvilken en der er til rpm, pas på med at spejl vende det når du kigger på plaseringen.... du kan sef også tage ned til mitsu og få dem til at tage en kopi af lednings diagram... 8)

mener ikke at der sidder en desideret boks og styre c-låsen, men bare et eller flere relæer... men det kan de også fortælle dig hos mitsu :wink:

Div ledninger og motorkode spørgsmål (galant 93-97) 19 år 3 måneder siden #11429

• 's profilbillede
Er her virkeligt INGEN i en mitsubishi klub der kan fortælle mig hvordan man udlæser fejlkoder på en Galant ???? :shock: :evil:

Div ledninger og motorkode spørgsmål (galant 93-97) 19 år 3 måneder siden #11430

• 's profilbillede
Du udlæser den ved at "kortslutte" ODB stikket der sider "under rettet" til højre. Derved vil check engine lampen blinke et antal gange som du så kan slå op!

Umiddelbart ville jeg få en fagmand til det, der samtidig har mulighed for at få udlæst fejlkoden hvis du bare er den mindste smule i tvivl.

Div ledninger og motorkode spørgsmål (galant 93-97) 19 år 3 måneder siden #11431

• 's profilbillede
Anonymous skrev:
Du udlæser den ved at "kortslutte" ODB stikket der sider "under rettet" til højre. Derved vil check engine lampen blinke et antal gange som du så kan slå op!

Umiddelbart ville jeg få en fagmand til det, der samtidig har mulighed for at få udlæst fejlkoden hvis du bare er den mindste smule i tvivl.

Ingen fagmand, vil sq gøre det selv, hvor slår man de koder op ?

Div ledninger og motorkode spørgsmål (galant 93-97) 19 år 3 måneder siden #11432

• 's profilbillede
Det kan du ikke medmindre du har adgang til bestemte "databaser" / programmer som værkstederne jo har...
Tid til at oprette siden: 0.145 sekunder