Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Div ledninger og motorkode spørgsmål (galant 93-97)

Div ledninger og motorkode spørgsmål (galant 93-97) 19 år 3 måneder siden #11439

• 's profilbillede
Det er sgu et godt spørgsmål, men jeg ved den er gemt bag/under armlænet/skuffen mellem de 2 forreste sæder. Så det stykke skal du ahve af, så kan du sikkert læse det på den.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Div ledninger og motorkode spørgsmål (galant 93-97) 19 år 3 måneder siden #11440

• 's profilbillede
Anonymous skrev:
Det er sgu et godt spørgsmål, men jeg ved den er gemt bag/under armlænet/skuffen mellem de 2 forreste sæder. Så det stykke skal du ahve af, så kan du sikkert læse det på den.
hmm nej der sidder min abs boks !

Div ledninger og motorkode spørgsmål (galant 93-97) 19 år 3 måneder siden #11441

• 's profilbillede
hm. mente sgu det var ecu'en

Div ledninger og motorkode spørgsmål (galant 93-97) 19 år 3 måneder siden #11442

• 's profilbillede
til Galant GTi..

Øv de diagrammer var kun til den gamle model..

Div ledninger og motorkode spørgsmål (galant 93-97) 19 år 3 måneder siden #11443

• Lau
  • Lau's profilbillede
Surt, så ellers lige at der stod noget med 1993 på en side da jeg bladrede igennem. Men det var da et forsøg værd...

Div ledninger og motorkode spørgsmål (galant 93-97) 19 år 3 måneder siden #11444

• 's profilbillede
Galant GTi skrev:
Surt, så ellers lige at der stod noget med 1993 på en side da jeg bladrede igennem. Men det var da et forsøg værd...
Jeps takker :wink:
Tid til at oprette siden: 0.150 sekunder