Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Div ledninger og motorkode spørgsmål (galant 93-97)

Div ledninger og motorkode spørgsmål (galant 93-97) 19 år 3 måneder siden #11433

• 's profilbillede
Ej come on, der må da være nogle udenfor murene der ved det, mitsu kan da umuligt ha holdt det hemmeligt !! man kan finde det til alle de andre mærker !!
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Div ledninger og motorkode spørgsmål (galant 93-97) 19 år 3 måneder siden #11434

• 's profilbillede
Jah hvis det er er nogen der har adgang til det software som tidligere nævnt kan de sikkert give dig de data du skal bruge :)

Div ledninger og motorkode spørgsmål (galant 93-97) 19 år 3 måneder siden #11435

• Lau
  • Lau's profilbillede
Jeg har diagrammer over galanterne... Ved ikke om du kan finde hvad du skal bruge, men du kan jo kigge...

www.blowoff.dk/galant.zip

Den skal lige uploade, men den skulle være der om ca 7 min :P

Div ledninger og motorkode spørgsmål (galant 93-97) 19 år 3 måneder siden #11436

• 's profilbillede
Galant GTi skrev:
Jeg har diagrammer over galanterne... Ved ikke om du kan finde hvad du skal bruge, men du kan jo kigge...

www.blowoff.dk/galant.zip

Den skal lige uploade, men den skulle være der om ca 7 min :P
super jeg kigger om 7 mins :wink: mange tak, jeg har også bestilt en Haynes fra england... :wink:
Men der må da være nogle der ved hvordan man finder de motorkoder.. :shock:

Div ledninger og motorkode spørgsmål (galant 93-97) 19 år 3 måneder siden #11437

• Lau
  • Lau's profilbillede
Jeg har haft en bosch tester på min. Men den kunne ikke udlæse noget medmindre jeg havde en 2400 ohms modstand mellem to af test ledningerne.
Har ikke prøvet om det virker endnu. Men det er vist ret besværligt med de mitsubishi styrebokse, når man ikke er inden for murene 8)

Div ledninger og motorkode spørgsmål (galant 93-97) 19 år 3 måneder siden #11438

• 's profilbillede
Galant GTi skrev:
Jeg har haft en bosch tester på min. Men den kunne ikke udlæse noget medmindre jeg havde en 2400 ohms modstand mellem to af test ledningerne.
Har ikke prøvet om det virker endnu. Men det er vist ret besværligt med de mitsubishi styrebokse, når man ikke er inden for murene 8)
hvad ECU sidder der i en Galant E50 ?
Tid til at oprette siden: 0.155 sekunder