Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Knirkelyd bagfra..

Knirkelyd bagfra.. 19 år 9 måneder siden #1175

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Hej..

Min colt knirker, og det kommer bagfra når jeg kører over bump og små huller i vejen, men jeg kan ikke finde ud af hvor det kommer fra. Jeg har prøvet at lægge sæderne ned for at høre om det var dem der knirkede, men det hjalp ikke. Har prøvet at køre med bagklappen åben, og der forsvandt lyden... Men hvad kan der sidde i bagklappen som knirker?

Det lyder som om det kommer fra begge sider uafhængig af hinanden. Kan det komme fra støddæmperne? Fra de tårne hvor de stikker op gennem karossen?

Det er "!#&%!"¤%& irriterende at høre på :evil:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Knirkelyd bagfra.. 19 år 9 måneder siden #10259

• Mathæus
  • Mathæus's profilbillede
Havde også knirkelyde bagfra i min og det var støddæmperne, der var færdige. Kan ikke lige vurdere udfra din forklaring om det er det samme, men det er da nemt at tjekke om det er dem....

Knirkelyd bagfra.. 19 år 9 måneder siden #10260

• Cocacola
Mathæus skrev:
Havde også knirkelyde bagfra i min og det var støddæmperne, der var færdige. Kan ikke lige vurdere udfra din forklaring om det er det samme, men det er da nemt at tjekke om det er dem....

Jeg tror det er maks 2-3år siden den fik et sænkningssæt + gasdæmpere.. Mon det kan begynde allerede?

Knirkelyd bagfra.. 19 år 9 måneder siden #10261

• 's profilbillede
Har du tjekket plasticdelene på din bagklap?

Få evt. en anden til at køre bilen for dig, også læg dig om bagi...

Knirkelyd bagfra.. 19 år 9 måneder siden #10262

• Cocacola
Webmaster skrev:
Har du tjekket plasticdelene på din bagklap?

Få evt. en anden til at køre bilen for dig, også læg dig om bagi...

Det plastic skjold der sidder og dækker over viskermotor, låse osv. er pillet af, da det gik i stykker.

Kunne være jeg skulle prøve at lægge mig om bagi.... Det er bare mystisk, for det er KUN når jeg kører, der er absolut ingenting hvis den holder stille og jeg står og hiver og flår i den :S

RE: 19 år 9 måneder siden #10263

• 's profilbillede
Sidder der egentlig ikke nogen gummibøsninger på bagklappen, disse går ned mod selve karrosseriet, hvis de er lidt møre og karrosse gir sig, så kan det vel også knirke.

Måske er det derfor at knirkeriet ophører når du åbner bagklappen.
Tid til at oprette siden: 0.157 sekunder