Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Knirkelyd bagfra..

Knirkelyd bagfra.. 19 år 9 måneder siden #10270

• 's profilbillede
Min galant "kniker" "gonker" også når jeg kører over bump og sådan. Har fået at vide det er "nøglebenene" der skal skiftes..
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Knirkelyd bagfra.. 19 år 8 måneder siden #10271

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Af en eller anden grund er den begyndt at knirke mindre og mindre, så det går nok væk på et tidspunkt, håber jeg :wink:

Knirkelyd bagfra.. 19 år 8 måneder siden #10272

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Så fandt jeg endelig ud af hvad det var der sad og knirkede :D

Det var den tap der går ned og låser bagklappen fast, der åbenbart sad og knirkede :? Men jeg gav den så noget kugleleje fedt, så blev colten helt lydløs :wink:
Vedhæftninger:
  • Vedhæftning Dette bilag er skjult for gæster. Log venligst på for at se det!

.. 19 år 7 måneder siden #10273

• 's profilbillede
Vil selv mene det er støddæmperne.. at du så "lige" har skiftet dem er så lidt wierd.. pga det plejer næsten altid at være de støddæmpere.. Hvis det er den sammen knirke lyd som jeg tænker på :) .. har det faktisk selv nu.. bare ikke taget mig sammen til at skifte.

.. 19 år 7 måneder siden #10274

• 's profilbillede
Vil selv mene det er støddæmperne.. at du så "lige" har skiftet dem er så lidt wierd.. pga det plejer næsten altid at være de støddæmpere.. Hvis det er den sammen knirke lyd som jeg tænker på :) .. har det faktisk selv nu.. bare ikke taget mig sammen til at skifte.

.. 19 år 6 måneder siden #10275

• 's profilbillede
ved ikke om du har fået det løst.. men prøv at løsne den der låser sig fast til din bagklap når du smækker den, og tryk den HELT i bund og spænd den igen.. :P .. det fik min til at holde op, hvor jeg troede 100% af alt lyd kom fra støddæmperne... men tog fejl, det var den der der gjorde 92% af det :P
Tid til at oprette siden: 0.138 sekunder