Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Knirkelyd bagfra..

Re: RE: 19 år 9 måneder siden #10264

• Cocacola
  • Cocacola's profilbillede
Mix skrev:
Sidder der egentlig ikke nogen gummibøsninger på bagklappen, disse går ned mod selve karrosseriet, hvis de er lidt møre og karrosse gir sig, så kan det vel også knirke.

Måske er det derfor at knirkeriet ophører når du åbner bagklappen.

De der der kan justeres? Har ikke tjekket, gør det lige imorgen tidlig..
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Knirkelyd bagfra.. 19 år 9 måneder siden #10265

• 's profilbillede
Jeg havde præcist den knirkelyd fra bagklappen, efter jeg havde haft rodet med bagvinduesviskeren - men du siger du har fjernet "plastikskjoldet" helt.

I mit tilfælde, skyldtes det de metalklammer som holder det plastikcover på plads. Jeg gav dem lidt olie, og så var det slut med knirkeriet :)

- Men da du jo har fjernet denne plastikdel, så kan det jo ikke være det :D - Men kan forestille mig, at det kan været noget lignende. Der er jo rigeligt med plastik i bagenden, til at rode med. Pil beklædningen af, og giv det lidt olie, der hvor det sidder fast i karossen :) - Det skader jo ikke.

Knirkelyd bagfra.. 19 år 9 måneder siden #10266

• Cocacola
Satter skrev:
Jeg havde præcist den knirkelyd fra bagklappen, efter jeg havde haft rodet med bagvinduesviskeren - men du siger du har fjernet "plastikskjoldet" helt.

I mit tilfælde, skyldtes det de metalklammer som holder det plastikcover på plads. Jeg gav dem lidt olie, og så var det slut med knirkeriet :)

- Men da du jo har fjernet denne plastikdel, så kan det jo ikke være det :D - Men kan forestille mig, at det kan været noget lignende. Der er jo rigeligt med plastik i bagenden, til at rode med. Pil beklædningen af, og giv det lidt olie, der hvor det sidder fast i karossen :) - Det skader jo ikke.

Jeg tror sq det er støddæmperne der knirker lidt... Det er sådan nogle inde fra Thansen (det er ikke mig der har sat dem på!), så jeg kunne godt forestille mig at de måske er ved at være færdige.. Men, det gør jo heller ikke noget, så kan den jo bare komme endnu længere ned :)

Ej.. Jeg tror det er de gummi bøsninger i tårnet der knirker. Min chef er desværre på ferie, så jeg kan ikke engang lige pille dem af for at tjekke det :S

Knirkelyd bagfra.. 19 år 9 måneder siden #10267

• Basse
  • Basse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 1
Hejsa en støddæmper der er ved at være træt, den knirker når man kører over bump el lign, har samme problem på min galant gti fra 91 , og det er også de bagereste 8)

Knirkelyd bagfra.. 19 år 9 måneder siden #10268

• 's profilbillede
Har det samme problem så søger også lige lidt hjælp...

Min kan ikke køre med 5 personer (er en CA0) så står den på den ene bagerste skærmkant stort set.. med 3 i bilen lyder det som om hjulene går op og støder på skærmkanterne, og skærmkanterne ligner da også de har fået et slag...

Desuden så når jeg står og trykker lidt der så den bouncer lidt, så knirker den også lidt..

Knirkelyd bagfra.. 19 år 9 måneder siden #10269

• Cocacola
skovsmose skrev:
Har det samme problem så søger også lige lidt hjælp...

Min kan ikke køre med 5 personer (er en CA0) så står den på den ene bagerste skærmkant stort set.. med 3 i bilen lyder det som om hjulene går op og støder på skærmkanterne, og skærmkanterne ligner da også de har fået et slag...

Desuden så når jeg står og trykker lidt der så den bouncer lidt, så knirker den også lidt..

Jeg har ingen problemer med at have 4-5personer i bilen, samt 2 kasser bajere og en del andre varer. Faktisk, igår da jeg skulle ud og handle med min far og nogle andre pev den ikke en eneste gang under hele turen :? Jeg kan sq ikke regne det ud.
Tid til at oprette siden: 0.174 sekunder