Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Synsrapport av?

Synsrapport av? 14 år 10 måneder siden #3921

• JacYhde
  • JacYhde's profilbillede
Jeg har netop været til syn med min Carisma fra 96" (1.8 Glx).

<ol><li>Kulilteindhold forhøjet tomgang for høj.</li><li>begge bag inderskærme zone B tærret.</li><li>Venstre bag inderskærm zone c tærret.</li></ol>Lyder dette "dyrt" jeg er lidt på barbund i denne sag.

Håber i vil hjælpe mig

Jannik Jac Yhde.

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Punkt 2 og 3 kan godt være 14 år 10 måneder siden #24440

• darupe
  • darupe's profilbillede
Punkt 2 og 3 kan godt være lidt dyrt at få lavet, hvis du ikke selv kan klare det. Det med CO2 målingen kan også godt være dyrt, da det er flere dele der kan forårsage fejlen. Hvis din motorlampe ikke lyser i bilen, så er det typisk ikke nemt at sige hvad det er. Du kan derfor prøve, at køre noget BellAdd Servicerens 1B og 2B igennem den og se om det afhjælper problemet. Hvis dette ikke hjælper, så kan det godt være dele såsom lambda sonde, egr ventil, luftmængdemåler, temperaturføler og nogle få andre ting. Det lyder dog som om, de kun brokker sig over forbruget i tomgang. Ved du om dette er ved varm eller kold motor? Hvis det er ved varm motor, så kan det godt være lambda sonden.

Hvordan er bilen generelt at køre i? Hugger den lidt ved lav hastighed eller har du problemer ved høj hastighed? Er der ingen problemer generelt?

Abcon 14 år 10 måneder siden #24441

• Speedex
  • Speedex's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Modtagne TAK: 2
Hæld en go` slat Abcon FSC i, og så kør den varm og så en tur i 3 gear med 6000 rpm. i 10 kilometer, så er du sikker på det ikke er sod/belægninger der gør det ihvertfald, mange glemmer at "lukke op" for bilerne engang imellem.

Mvh. Speedex

En Toyota er sikrest i garagen ! se dèt er 112 % i orden ! !

225 km/t i en Mitsubishi 3000 GT, det dur !!

Speedex, har du selv kørt så 14 år 10 måneder siden #24442

• darupe
  • darupe's profilbillede
Speedex, har du selv kørt så langt med din ved 6000 rpm? Jeg ville nu ikke være helt tryg ved det, især hvis man har en ældre motor, hvor andre dele måske ikke bryder sig om de omdrejninger i så lang tid. Jeg ville nok holde mig til maks. 4000 RPM, især når Abcon Instant Power virker ved ca. 2500 rpm,

Vedhæftninger:

"udluftning" 14 år 10 måneder siden #24443

• Speedex
  • Speedex's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Modtagne TAK: 2
Ja, den gamle Lancer 1.6 `94 havde jeg i 14,5 år, den fik en "tur" 2-3 gange om året, den havde kørt 218.000, gik som en drøm og brugte ikke en dråbe olie da jeg solgte den :cry: og den nye Sportback vil jeg fortsætte stilen i, katalysatoren har også godt af at blive brændt igennem. . . Men er selvfølgelig op til dig :lol: 4000 rpm. er max. når man kører langt f.eks. ferie syd på har jeg læst, ( dèt tror jeg så ikke, at mange tænker over ), men det er bare mine erfaringer, men har aldrig haft nogen om helst motor problemer. . . men igen, der er nok mange meninger om det :roll:

Mvh. Speedex

En Toyota er sikrest i garagen ! se dèt er 112 % i orden ! !

225 km/t i en Mitsubishi 3000 GT, det dur !!

Min galant gti fra 92 får 14 år 10 måneder siden #24444

• Basse
  • Basse's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 1
Min galant gti fra 92 får samme tur som speedex omtaler, den kører som en drøm bagefter, uden nogen problemer, men der er jo mange meninger om hvordan det skal gøres :punk:

• Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.191 sekunder