Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Synsrapport av?

Lyder da som noget jeg også 14 år 10 måneder siden #24445

• darupe
  • darupe's profilbillede
Lyder da som noget jeg også kunne finde på at prøve, når jeg har renset indsugning, gasspjæld og egr ventil for lige at fjerne det sidste der evt. måtte sidde inde i motoren. Jeg har bare aldrig turde gøre det, da motorer ikke plejer at være glade for høje omdrejninger i alt for lang tid, slet ikke almindelige motorer. Jeg plejer dog at give den en del RPM ved accelleration til motorvej, så den bliver lidt mere livlig. Jeg har som sagt bare aldrig gjort det i 10 min

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Du kan roligt gøre det de 14 år 10 måneder siden #24446

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Du kan roligt gøre det de andre skriver det tager den ikke skade af og giv den bare hele kuren,du kan tydeligt mærke det bagefter

Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

Jeg ville heller ikke bekymre 14 år 9 måneder siden #24447

• TaagMan
  • TaagMan's profilbillede
Jeg ville heller ikke bekymre mig over 6000 rpm i 10 minutter. Man skal nok ikke gøre det hvis det er alt for varmt udenfor, og man bør nok også holde øje med temperaturen, men... det er en Mitsu... den skal nok holde til det. Jeg kan også anbefale dig at gøre det lige inden du skal til syn... så er katalysatoren så varm, at du kan hælde kul ned i røret, og der kommer sommerfugle ud i den anden ende.

• Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.157 sekunder