Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Carisma GDI Gas problemer

Min Galant 2.4 GDI har lidt 14 år 11 måneder siden #24256

• Knightmare
  • Knightmare's profilbillede
Min Galant 2.4 GDI har lidt af de samme symptomer til tider, dog ikke så det "hugger", men nærmere nogle små ryk - som om den ikke kan bestemme sig for, om den skal accelerere eller ikke. Sjovt nok gør den det kun nogle gange, og jeg kan simpelthen ikke finde et system i det. Nogle ture gør den det, andre gange blæser den bare derud uden nykker.

Nu er jeg ikke særlig motorkyndig, så jeg troede, at det muligvis skyldes benzinfilteret, så det har jeg lige skiftet her for en uge siden. Jeg har oplevet en lille forbedring derefter, men rykkene kommer nogle gange lidt igen. Jeg tænker om vores problem måske kan skyldes et eller andet i luft eller brændstofstilføringen?

Min laver også kun de der små ryk ved lave omdrejninger, forresten. Det er næsten som om, at motoren ikke styrer luft- og benzin tilførelsen ordentlig der.

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Der sidder heller ikke noget 14 år 11 måneder siden #24257

• mariamus
  • mariamus's profilbillede
Der sidder heller ikke noget på min tut. tror ikke der skal være noget der.

Tak fordi du lige kiggede 14 år 11 måneder siden #24258

• TaagMan
  • TaagMan's profilbillede
Tak fordi du lige kiggede efter.
Tror jeg har en idé til hvad det kan være.

Det begyndte lidt ved at jeg opdagede at den faktisk kørte perfekt når den var iskold, og en 5-7 km...
Jeg ved, at en pumpe der bliver seriøst overbelastet overopheder. Max løftehøjte og tryk falder sammen med, så den til sidst begynder at leverer mindre end når den er kold... så mit gæt er at jeg har et stoppet brændstof filter... jeg vil få fat i en, og så håber jeg lidt, jeg kan finde den gamle... så jeg kan få den skiftet. Nogen der ved hvor den sidder?

Nu er benno filtret skiftet. 14 år 11 måneder siden #24259

• TaagMan
  • TaagMan's profilbillede
Nu er benno filtret skiftet. Problemet er løst. Tak for hjælpen folkens

• Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.149 sekunder