Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Carisma 1,8 GDi tomgang og hakken i kørsel

MIn sluger også vældig meget 15 år 1 uge siden #22416

• mariamus
  • mariamus's profilbillede
MIn sluger også vældig meget benzin ved start. da jeg trak ud fra benzintaken i morges, kiggede jeg lige ned på måleren, og den mente at den ville æde 99.9 L/100km så jeg gjorde lidt store øjne. men den falder da ned igen når man kommer op i fart.

har du et link til sider hvor man kan købe lambdasonder?

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Jeg søger typisk på "lambda 15 år 1 uge siden #22417

• darupe
  • darupe's profilbillede
Jeg søger typisk på "lambda <bilmodel>" på www.ebay.co.uk f.eks. "lambda mitsubishi carisma 1.8 gls" i mit tilfælde, hvor jeg tror du også kan finde nogle hvis du udskifter gls med gdi. De ligger typisk mellem 500-600 med fragt, men du kan sikkert også finde nogen der kræver endnu mere. Du skal dog regne med ca. 1100 her i danmark. Det tager ca. 4-5 hverdage at få en lambda sonde fra england da de sender dem i maxi breve.

Er der nogen forskel i 15 år 1 uge siden #22418

• mariamus
Er der nogen forskel i kvalitet på universal og direct fit?

Universal kan godt være lidt 15 år 1 uge siden #22419

• darupe
  • darupe's profilbillede
Universal kan godt være lidt irriterende at tilpasse, men det er jo som man tager det. Der er bare nogen universelle sonder der ikke fungerer optimalt og jeg mener Mitsubishi motorer generelt hader de universelle. Det er dog kun noget jeg har hørt, så prøv at vent og se om nogen har prøvet at montere en universel. Jeg gad bare ikke besværet når nu en Bosch med det rigtige MD del-nr kostede 500 med fragt. Jeg skulle af med 399 i biltema for en universel med 4 ledninger, så det kunne jo ikke helt betale sig.

Så tror jeg at jeg ser mig om 15 år 1 uge siden #22420

• mariamus
Så tror jeg at jeg ser mig om efter en der har det originale stik når det bedst kan betale sig.

Kunne bare ikke finde nogen på ebay der vil sende til Dk. Men jeg kan da altid høre dem ad. det har da virket nogle gange.

Havde du en almindelig eller 15 år 1 uge siden #22421

• darupe
  • darupe's profilbillede
Havde du en almindelig eller en GDI motor?

Tid til at oprette siden: 0.179 sekunder