Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Dynamic 4

Dynamic 4 16 år 7 måneder siden #20102

• 's profilbillede
Billen skrev:
Cocacola skrev:
Det er bare lidt skidt når man ikke selv kan lave rust :lol:

Sku da mega nemt.....

Du gnider bunden ind i vejsalt 2-3 gange om ugen, og for alt i verden undgå at vaske bilen, og så bare køre en masse ture i dårligt vejr :teasing:

Nøjh ... :roll:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Dynamic 4 16 år 7 måneder siden #20103

Hold da fast, der er gang i den her :wink:
Vil IKKE starte en laaaang debat her, MEN glemmer vi ikke noget her???

HUSK nu at på at tænke på jeres egen og andres sikkerhed og få bremser mm. optimeret til de flere HK og brug lige det mellem ørerne til at køre pænt og ikke ødelægge folks liv..

Synes sgu, der er nok overskrifter i aviserne med bilister som er slået ihjel...Og håber ikke at se en med klubbens banner i bagruden..

Jeg elsker sgu også HK/fart, men ser sgu FOR mange tossede bilister i hurtige biler køre total råddent til fare for andres liv..

Vil ikke lege politi eller jeres "far", men for pokker.. der sker sgu for mange dødsfald på vejene..
Vedhæftninger:

Dynamic 4 16 år 7 måneder siden #20104

• Billen
  • Billen's profilbillede
Muntermugge skrev:

HUSK nu at på at tænke på jeres egen og andres sikkerhed og få bremser mm. optimeret til de flere HK og brug lige det mellem ørerne til at køre pænt og ikke ødelægge folks liv..

Synes sgu, der er nok overskrifter i aviserne med bilister som er slået ihjel...Og håber ikke at se en med klubbens banner i bagruden..

Jeg elsker sgu også HK/fart, men ser sgu FOR mange tossede bilister i hurtige biler køre total råddent til fare for andres liv..

Vil ikke lege politi eller jeres "far", men for pokker.. der sker sgu for mange dødsfald på vejene..

Den der kom godt nok ud af den blå luft......

Så vidt jeg husker at have læst diverse steder på vores forum så har de omtalte biler, i denne tråd, vist samme størrelse bremser på. men ret mig meget gerne hvis jeg tager fejl....

I den tid jeg har været med i klubben har der så vidt jeg husker ikke været nogle alvorlige ulykker med klubbens medlemmer, så mon ikke at der køres fornuftigt på vejene fra medlemmernes side :?:

Jeg bruger RIGTIG mange timer på de danske veje hver dag, og kan indsnævre det til at det 7 ud af 10 gange er en i en Audi der kører som en tosse, de sidste 3 er godt blandet men ser stor set aldrig en mitsu blandt dem, det plejer gerne at være tyske biler.

Dynamic 4 16 år 7 måneder siden #20105

• Søren :-)
  • Søren :-)'s profilbillede
Muntermugge skrev:

min gti har vr4 bremser på og lige pt køre den fra nul til 100 på et par dage men det er rigtigt muntermugge flere heste større bremser og bruge hovedet rigtigt

Dynamic 4 16 år 7 måneder siden #20106

He he..
Som sagt vil jeg ikke starte en lang debat...

Jeg kører 60.000 km om året på de kære danske veje, og ser HELDIGVIS ikke mange mitusbishi'er køre råddent..(men der er også solgt en del flere af de andre bilmærker end Mitsi)
Men vil bare lige skubbe til folk, om at huske sikkerheden her...
Mange fortrækker jo hurtige biler, men glemmer bremser mm..

Mht Dynamic kontra VR-4 en..
NU ved jeg ikke 100% hvilke bremser Dynamic har, men hvis den har de samme bremser som GTI'en, så er der forskel..

VR-4 har dobbeltstemplede forbremser, hvor GTI'en har enkelt stemplede forbremser. Så hvis man "bare" smider en VR-4 motor over i en GTI, så glemmer man allerede noget der.
SÅ husk hvis i køber en frontcut, at flytte bremserne over....

HVIS i påtænker at købe en Dynamic(fed bil), så HUSK at tjekke den FORBANDENDE 4WS(4-hjulsstyring).. De rør til dem koster bare KASSEN...
Indtil nu har jeg købt dele for kr 6000,- til min.. så når det går i stykker, så er det noget P-I-S...

Dynamic 4 16 år 7 måneder siden #20107

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Muntermugge skrev:
He he..
Som sagt vil jeg ikke starte en lang debat...

Jeg kører 60.000 km om året på de kære danske veje, og ser HELDIGVIS ikke mange mitusbishi'er køre råddent..(men der er også solgt en del flere af de andre bilmærker end Mitsi)
Men vil bare lige skubbe til folk, om at huske sikkerheden her...
Mange fortrækker jo hurtige biler, men glemmer bremser mm..

Mht Dynamic kontra VR-4 en..
NU ved jeg ikke 100% hvilke bremser Dynamic har, men hvis den har de samme bremser som GTI'en, så er der forskel..

VR-4 har dobbeltstemplede forbremser, hvor GTI'en har enkelt stemplede forbremser. Så hvis man "bare" smider en VR-4 motor over i en GTI, så glemmer man allerede noget der.
SÅ husk hvis i køber en frontcut, at flytte bremserne over....

HVIS i påtænker at købe en Dynamic(fed bil), så HUSK at tjekke den FORBANDENDE 4WS(4-hjulsstyring).. De rør til dem koster bare KASSEN...
Indtil nu har jeg købt dele for kr 6000,- til min.. så når det går i stykker, så er det noget P-I-S...

Vil lige blande mig lidt 8) selvfølgelig har i ret større motor skal have større bremser

Alle de biler vi har lagt VR4 motor i har fået bremser på fra VR4 skiver afdrejet bremser smurt i gliderne nye klodser hvis der er den mindste fejl på dem 8) vi vil ikke her sende en bil med 280 hk på gaden med almindelige Gti bremser

Vr4 har helt korekt dobbelt stemplede Calibra med meget større klodser bag er det samme som Gti

Dynamic har samme Calibra og klodser som Vr4 bag er det samme som Gti

Gti har kun et stempel i Calibraen og der er stor forskel på bremse evnen på de almindelige GTI og VR4 og Dynamic

Men jeg tror vi har en masse i klubben der glæder sig over at have fede biler men samtidig kører ræs de lovlige steder

Vi skal ikke have at det er nogen af vores medlemmer vi skal læse om i avisen,vi skal fremme det lovlige ræs og ikke på vejene :D
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Tid til at oprette siden: 0.183 sekunder