Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Dynamic 4

Dynamic 4 16 år 7 måneder siden #20078

• DangerDane
  • DangerDane's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Coca Cola, leder selv efter en :P .
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Dynamic 4 16 år 7 måneder siden #20079

• Sigmac
  • Sigmac's profilbillede
Nully skrev:
Sigmac skrev:
Cocacola skrev:
Sigmac, du har altså fået din galant godkendt med turboen?

Hos forsikringen ja

Tror ikke du skulle have gået den vej :shock:
Du for den ikke synet med 240hk :cry:

Du skulle have ventet og så have skruet trykket ned til 0,5 bar synet den om 2 år som den nu skulle så havde ingen bemærket noget :cry:

Det papir er jo kun at den er godkent til påbygning af turbo og til 195hk hvad du så skruer den op til bagefter er underordnet

Syntes helt seriøst du har gjort det helt forkert og det var heller ikke sådan jeg sagde du skulle gøre

Du kunne have fået synet den helt uden problemer 8) men ikke nu

Alså forsikring og syn er jo 2 forskellige ting!
Min bil er nu forsikret til at have 240hk, og skulle der ske noget kan de på ingen måde påpege at der er støre motor i end den er forsikret til!

Dynamic 4 16 år 7 måneder siden #20080

• Billen
  • Billen's profilbillede
Sigmac skrev:
Nully skrev:
Sigmac skrev:
Cocacola skrev:
Sigmac, du har altså fået din galant godkendt med turboen?

Hos forsikringen ja

Tror ikke du skulle have gået den vej :shock:
Du for den ikke synet med 240hk :cry:

Du skulle have ventet og så have skruet trykket ned til 0,5 bar synet den om 2 år som den nu skulle så havde ingen bemærket noget :cry:

Det papir er jo kun at den er godkent til påbygning af turbo og til 195hk hvad du så skruer den op til bagefter er underordnet

Syntes helt seriøst du har gjort det helt forkert og det var heller ikke sådan jeg sagde du skulle gøre

Du kunne have fået synet den helt uden problemer 8) men ikke nu

Alså forsikring og syn er jo 2 forskellige ting!
Min bil er nu forsikret til at have 240hk, og skulle der ske noget kan de på ingen måde påpege at der er støre motor i end den er forsikret til!

Men den er jo ikke godkendt af myndighederne endnu, så hvis der sker noget kan de sikkert godt komme udenom på en eller anden måde...

Dynamic 4 16 år 7 måneder siden #20081

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
jeg syntes fejlen er at du meddeler forsikringe det efter den er blevet forsikret en gang, så laver du det om :shock:

Du kunne bare have ladet den syne næste gang og så havde ingen bemærket noget for så ville de tror den var kommet til landet sådan og der er betalt afgift, så der er ikke noget at komme efter 8)

Det var det jeg sagde til dig synsmanden havde sagt til mig da jeg ville have synet din bil

Han sagde ikke ikke mine ord lad den endelig være og henhold jer til den er kommet til landet sådan 8)
Det havde været så nemt :cry:
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

Dynamic 4 16 år 7 måneder siden #20082

• Sigmac
  • Sigmac's profilbillede
Nully skrev:
jeg syntes fejlen er at du meddeler forsikringe det efter den er blevet forsikret en gang, så laver du det om :shock:

Du kunne bare have ladet den syne næste gang og så havde ingen bemærket noget for så ville de tror den var kommet til landet sådan og der er betalt afgift, så der er ikke noget at komme efter 8)

Det var det jeg sagde til dig synsmanden havde sagt til mig da jeg ville have synet din bil

Han sagde ikke ikke mine ord lad den endelig være og henhold jer til den er kommet til landet sådan 8)
Det havde været så nemt :cry:

Jeg hved det ikke.
Jeg har jo afleveret papire på at det er opgivet noget andet!

Dynamic 4 16 år 7 måneder siden #20083

• DangerDane
  • DangerDane's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Nully skrev:

Så det man basalt set skal gøre er at få den til landet, evt med GTI motoren, og så få skiftet VR-4 motoren over i den, eller alternavtiv få VR-4 motoren over i den inden at man kører ned og får den værdiansat?. For så derefter at kunne skrue motoren op i effekt?
Tid til at oprette siden: 0.203 sekunder