Nully skrev:
TNFS skrev:
Nully skrev:
jeg syntes fejlen er at du meddeler forsikringe det efter den er blevet forsikret en gang, så laver du det om :shock:
Så det man basalt set skal gøre er at få den til landet, evt med GTI motoren, og så få skiftet VR-4 motoren over i den, eller alternavtiv få VR-4 motoren over i den inden at man kører ned og får den værdiansat?. For så derefter at kunne skrue motoren op i effekt?
Gælder kun Dynamic four
Ja hvis det er en importeret fra udlandet så læg motoren i inden syn eller syn den og læg motoren i og så syn den om 2 år og sig den er synet med den og betalt afgift 
Hvis den bliver lagt i en Dansk så siger man at det er en Gti hvor man har bygget turbo på så bliver den synet med konstruktive ændringer
her er et link til færdselsstyrelsens hjemmeside
www.fstyr.dk/sw23095.asp
som der står så skal man dokumentere nogle forskellige ting hvis man tuner sin bil med MERE end 20% MEEEN en turbo vil ALTID blive anset for mere end 20%!!
Hvis bilen eftermonteres med kompressor med wastegate eller med turbolader, vil det i alle tilfælde anses for at have givet en effektforøgelse over 20 %.
Er en synet bil lovlig?
Husk, at bilen ikke er lovlig, før den er godkendt med ændringerne. Hvis bilen bliver synet, og der ikke oplyses om ændringerne, er bilen ikke godkendt med ændringerne – og dermed ikke lovlig.