Muntermugge skrev:
He he..
Som sagt vil jeg ikke starte en lang debat...
Jeg kører 60.000 km om året på de kære danske veje, og ser HELDIGVIS ikke mange mitusbishi'er køre råddent..(men der er også solgt en del flere af de andre bilmærker end Mitsi)
Men vil bare lige skubbe til folk, om at huske sikkerheden her...
Mange fortrækker jo hurtige biler, men glemmer bremser mm..
Mht Dynamic kontra VR-4 en..
NU ved jeg ikke 100% hvilke bremser Dynamic har, men hvis den har de samme bremser som GTI'en, så er der forskel..
VR-4 har dobbeltstemplede forbremser, hvor GTI'en har enkelt stemplede forbremser. Så hvis man "bare" smider en VR-4 motor over i en GTI, så glemmer man allerede noget der.
SÅ husk hvis i køber en frontcut, at flytte bremserne over....
HVIS i påtænker at købe en Dynamic(fed bil), så HUSK at tjekke den FORBANDENDE 4WS(4-hjulsstyring).. De rør til dem koster bare KASSEN...
Indtil nu har jeg købt dele for kr 6000,- til min.. så når det går i stykker, så er det noget P-I-S...
Vil lige blande mig lidt

selvfølgelig har i ret større motor skal have større bremser
Alle de biler vi har lagt VR4 motor i har fået bremser på fra VR4 skiver afdrejet bremser smurt i gliderne nye klodser hvis der er den mindste fejl på dem

vi vil ikke her sende en bil med 280 hk på gaden med almindelige Gti bremser
Vr4 har helt korekt dobbelt stemplede Calibra med meget større klodser bag er det samme som Gti
Dynamic har samme Calibra og klodser som Vr4 bag er det samme som Gti
Gti har kun et stempel i Calibraen og der er stor forskel på bremse evnen på de almindelige GTI og VR4 og Dynamic
Men jeg tror vi har en masse i klubben der glæder sig over at have fede biler men samtidig kører ræs de lovlige steder
Vi skal ikke have at det er nogen af vores medlemmer vi skal læse om i avisen,vi skal fremme det lovlige ræs og ikke på vejene