Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Lidt generelt og Lancer 1.8 di-d 2011 specifikt

Lidt generelt og Lancer 1.8 di-d 2011 specifikt 8 år 1 måned siden #29028

Hej speedex, hvilken bil model overvejer du da pt,? der kommer jo ikke noget "lancer" el hvad det bilver til før i sidst i 2018 ØV :(, Vi har prøvet den ny civic stw diesel og den har mange gode egenskaber samt en super god motor ellers er jeg lidt på bar bund.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Lidt generelt og Lancer 1.8 di-d 2011 specifikt 8 år 1 måned siden #29030

  • Speedex
  • Speedex's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Indlæg: 281
  • Modtagne TAK: 2
Helt klart Mazda 3 sedan, den Dieselmotor motor rykker rent, men er samtidig i tvivl om det skal være Diesel ;) men kan bedst lide sedan modellen, og dén findes desværre kun i Diesel i topmodellen, lidt træls sedan ikke fås i 165 hk benzin :angry: så måske bliver det en hatchback istedet, så må jeg se om det bliver benzin eller Diesel.
Og har lige læst i FDM bladet at der ikke kommer en facelift af Mazda 3 i år, så venter nok til 2018 modellen kommer, men håber da Mitsubishi snart opper sig og kommer med en ny lancer.
Honda er også kvalitet, men kan ikke lide deres Civic modeller.
Mvh.
En Toyota er sikrest i garagen ! se dèt er 112 % i orden ! !

225 km/t i en Mitsubishi 3000 GT, det dur !!
Sidste redigering: 8 år 1 måned siden af Speedex.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Lidt generelt og Lancer 1.8 di-d 2011 specifikt 8 år 1 måned siden #29032

  • DangerDane
  • DangerDane's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Indlæg: 173
Speedex, jeg var ihvertfald rigtigt glad for den store Dieselmotor i den 6'er jeg havde som arbejds"raket". Den kunne godt tage fra sig og jeg synes den var mere harmonisk og veltrækkende end VW's 2.0 motorer.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Lidt generelt og Lancer 1.8 di-d 2011 specifikt 8 år 1 måned siden #29033

Jeg har kørt i vores genbo`s Mazda 6 stw 2,0 fra 2014 og den super godt og den bedste 6`er til dd siger han , Jeg ville gerne skifte her i 2016 men kan ikke finde noget som passer til vores behov udover civic stw pt. og jeg har desværre ikke råd til subaru levorg :lol: som er flot syntes jeg ;) :drive:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Lidt generelt og Lancer 1.8 di-d 2011 specifikt 8 år 1 måned siden #29034

  • Speedex
  • Speedex's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Indlæg: 281
  • Modtagne TAK: 2
DangerDane skrev:
Speedex, jeg var ihvertfald rigtigt glad for den store Dieselmotor i den 6'er jeg havde som arbejds"raket". Den kunne godt tage fra sig og jeg synes den var mere harmonisk og veltrækkende end VW's 2.0 motorer.

Ja, den trækker helt vildt, 2.2`eren fik 3 pladsen for bedste Dieselmotor i 2.0-2.5 L`klassen i 2014 :drive:
En Toyota er sikrest i garagen ! se dèt er 112 % i orden ! !

225 km/t i en Mitsubishi 3000 GT, det dur !!
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Lidt generelt og Lancer 1.8 di-d 2011 specifikt 8 år 1 måned siden #29035

  • Speedex
  • Speedex's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Indlæg: 281
  • Modtagne TAK: 2
flyvende_lollænder skrev:
Jeg har kørt i vores genbo`s Mazda 6 stw 2,0 fra 2014 og den super godt og den bedste 6`er til dd siger han , Jeg ville gerne skifte her i 2016 men kan ikke finde noget som passer til vores behov udover civic stw pt. og jeg har desværre ikke råd til subaru levorg :lol: som er flot syntes jeg ;) :drive:

Ja, den er også ret fed, og ikke én der holder på hvert gadehjørne, og kvaliteten er jo også ret god, men priserne er lidt i den dyrere ende.
men ja, tror Mazda´ modeller er de bedst kørende i de forskellige klasser.
Havde ventet at der kom en facelift i år, på Mazda 3, men må jo nok vente et år mere ser det ud til. :huh:

Mvh.
En Toyota er sikrest i garagen ! se dèt er 112 % i orden ! !

225 km/t i en Mitsubishi 3000 GT, det dur !!
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.143 sekunder