Hej Pinky
Tak for svaret. det vil jeg straks prøve.
Du har nok ret. Der er mandagsbiler hos alle mærker, og den har jo nogle km. på bagen. Jeg mener dog at 30 kg i rø... på den efter 200.000 km er i overkanten. (Det er jo ikke nogen billig model)
Det er nok heller ikke det rigtige forum at kritisere Mitsu i

MEN ! jeg kan se at der er en ting i alle er enige i - Reservedelsindekset hos Mitsu ligger som flot nr 1. Måske bortset fra Jaguar og Alfa Romeo, som jeg også har haft fornøjelsen af.
Du har ret i at et autoriseret værksted er det bedste til fejlfinding; men jeg mistede tilliden til mit vanlige værksted efter oplevelsen med min gearkasse, som jeg skrev et indlæg om for et års tid siden.
Du skal lige have denne her med:
Jeg ringede til Mitsu i Hillerød for et år eller to siden med et problem, og fik det svar at de var nystartede og ikke rigtig havde erfaring med Mitsuer. Personen jeg talte med har forhåbentlig ikke været ansat i salgsafdelingen. Jeg fik i hvert fald ikke lyst til at sende min bil derned. Så lige så godt en uautoriseret lige om hjørnet.
Lad det være sagt med det samme - det er et død godt forum i har, og meget prisværdigt at i gider hjælpe.
Jeg giver en melding om dit forslag virker.