jeg vil så sige at du sagtens kan rense krans uden at skille bremser af,
du skal bare skrue den stor møtrik af der holder trækakslen fast i navet, det er en størelse 32 så vidt jeg husker, når du så har den af kan du skubbe hele træk akslen ca 4 cm tilbage ind mod gearkassen, så kan du nemt komme til at rense kransen. kranse er en del af det yderste led på trækakslen. når du skal montere den store møtrik igen skal den spændes med ca 250 nm eller 25 kilo. føleren kan du afmontere nemt ved at skrue den ene skrue ud der holder den, som du kan se på billede. så burde du ku hive den ud mod dig selv, måske sidder den fast pga. rust.. når alt dette er sagt så tror jeg ikke på at det hjælper at rense føler og kranse, da jeg sys jeg kan se på bilede nr 2 fra oven, at kransen er tydelig og ren, mine kranse ser nøjagtig sådan ud, har aldrig gjort noget som helst rent, og adrig haft problemer. hvis det er en periodisk fejl, tror jeg det er en knækket ledning et sted måske til en føler. jeg vil hel klart køre til mitsu eller et andet værksted, som kan udlæse fejlen, så kan de fortælle dig hvad der er i vejen. burde ikke tage mange minutter.