Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Defekt top

Defekt top 17 år 6 måneder siden #17133

• 's profilbillede
Okay. Er det samme fremgangsmåde du finder frem til powerbaitdk?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Defekt top 17 år 6 måneder siden #17134

• 's profilbillede
Ja det er helt det samme der står på den jeg har og har lige snakket med min mester Det er 2 x 90 grader de skal spændes :wink:

Defekt top 17 år 6 måneder siden #17135

• 's profilbillede
Har også lige snakket med en mekanikker ven. Synes nemlig ikke det lød af meget, men han sagde nu at efter 2 gange 90 grader, er den spændt MEGET. Selvom man starter med 75, løsner og så tilspænder med 20 nm bagefter... Så det er bare dejligt....nu håber jeg bare snart jeg kan få et slibesæt :-)

Defekt top 17 år 6 måneder siden #17136

• 's profilbillede
Hej Igen.

Nu skal jeg/vi snart i gang på operationsgangen :-)

Er der nogle der ved om det er nogle specielle bolte man skal bruge?
Om der skal nye bolte til, eller om det kræver noget special værktøj at spænde/løsne dem?

Hvis ingen ved specifikt ved en lancer, men ved at et galant, eller en carisma ect. plejer at kræve noget specielt, må i gerne nævne det

Tusind tak :)

Defekt top 17 år 6 måneder siden #17137

• 's profilbillede
En god ting vil være at skifte stræk-boltene Det er dem der sidder og holder topstykket fast og så skal du ihvertfald have fat i en momentnøgle :wink:

Defekt top 17 år 6 måneder siden #17138

• 's profilbillede
Jep. Moment nøgle har jeg. Så rutineret at man lige har så præcis feeling i hånden tør jeg ikke satse på :-)

Jeg har fået et slibesæt, men der var ingen strækbolte med. Det regnede jeg egentlig lidt med, hvis de skulle skiftes. Men det er måske normalt at man køber det ved siden af?
Tid til at oprette siden: 0.141 sekunder