Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Mitsubishi Eclipse

Mitsubishi Eclipse 17 år 8 måneder siden #2334

• 's profilbillede
Hej Folkens.

Jeg har en Eclipse fra 97. Hvor jeg har sat en 4G63 motor type med turbo i. Den har siddet i en Galant VR4 Fra år 91-92. Motoren er lagt i eclipsen og det hele er lavet, med rør, blow off, olie, vand osv. Det jeg mangler er at forbinde mit Lednings net, fra Eclipsen sammen med Motoren fra Galanten. Jeg har lednings diagram, og jeg har en Elektronik mand til at lave det, da den holder i hans garage nu. Det han ønsker er, at han vil gerne have en som har lidt mere forstand på sådan nogle motor type. Da han ikke helt kan selv, og vil gerne have en til at hjælpe ham. Han driver sit eget elektronik firma, så han har ikke tid til at lave det helt alene. Så derfor vil han gerne have en til at hjælpe sig, så det gik lidt hurtigere. Det skal være en som har lyst til at tage til fyn, og hjælpe ham. Selvfølgelig med god betaling.

Håber nogen kan hjælpe, da min bil har holdt stille i 5 måneder. Og har snakket med 10 forskellige, og ingen havde lyst..

hvis nogen kan hjæpe, så læg jeres nummer, eller kontak Henrik på:21784046

På forhånd tak
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Mitsubishi Eclipse 17 år 8 måneder siden #16589

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Hej Henrik kontakt www.turbomotor.dk/ han har lige lavet ledninger til en Elipse og motorstyring til sådan en :wink:
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

Mitsubishi Eclipse 17 år 8 måneder siden #16590

• 's profilbillede
Nully> Jeg har snakket med ham, og han vil desværre ikke have bilen over til sig. Han har vist ikke tid til det, da han har andre projekter igang. Det rigtigt det kun er ham som har arbejde med eclipse ( Motorskift ) Men det jeg har brug for er bare en som har forstand på EL, og evt til mitsubishi, som kan hjælpe mig. Det bare lige en extra hånd jeg leder efter, og som har en smule mere forstand på det.

Mitsubishi Eclipse 17 år 8 måneder siden #16591

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Det er lidt ærgeligt,for han er bare så dygtig,og den eneste jeg kender der 100% kunne lave det :cry:
Galant for ever
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

Mitsubishi Eclipse 17 år 8 måneder siden #16592

• 's profilbillede
Hmmm, ved ikke helt hvad jeg skal gøre så? Kunne jo sælge motoren, men det bare synd, for jeg har lagt den i, og lavet alt muligt. Det kun nogle få ledninger. Skal nemlig bruge det meste af mit ledningsnet fra eclipsen. Og styre boxen til motoren har jeg, og der er stikkene i. :( :( :(

Mitsubishi Eclipse 17 år 8 måneder siden #16593

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Så må du sende mig en masse billeder af det du mangler, vi har jo lagt 3 VR4 motorer i Galanter 2,0 Gti og brugt gti ledning nettet og de kører da alle sammem 8)
Galant for ever
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.171 sekunder