Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Mitsubishi Eclipse

Mitsubishi Eclipse 17 år 8 måneder siden #16594

• 's profilbillede
Det vil jeg gerne. Har du en mail?

Har set galleriet herinde, og set i har haft gang i nogle VR4 motore. Det vist også lagt i en Colt?

Jeg tager nogle billeder i motorummet, og inde i bilen. Har du evt et nummer jeg kan ringe på, i tilfælde af spørgsmål. ? Eller ring på det mobil nummer jeg har givet tidligere i indlægget.

Og tak fordi du lige vil tage tid til det. :)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Mitsubishi Eclipse 17 år 8 måneder siden #16595

• eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 31
Ganske rigtigt har Nully også prøvet at være med til at ligge sådan en motor i en colt. Men der skulle ikke rigtig gøres noget ved ledningerne kun styreboksen :P

Mitsubishi Eclipse 17 år 8 måneder siden #16596

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Anonymous skrev:
Det vil jeg gerne. Har du en mail?

Har set galleriet herinde, og set i har haft gang i nogle VR4 motore. Det vist også lagt i en Colt?

Jeg tager nogle billeder i motorummet, og inde i bilen. Har du evt et nummer jeg kan ringe på, i tilfælde af spørgsmål. ? Eller ring på det mobil nummer jeg har givet tidligere i indlægget.

Og tak fordi du lige vil tage tid til det. :)

Mail Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
59275028 30530767 du er velkommen til at ringe
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

Mitsubishi Eclipse 17 år 8 måneder siden #16597

• 's profilbillede
Tak nully.

Nogen der ved hvor mange Hk sådan en motor har helt præcis? Og trækekr de Okay?

Mitsubishi Eclipse 17 år 8 måneder siden #16598

• 's profilbillede
EXN> Hmm okay, det var da nice! Kan ikke forstå hvorfor mit er så indviklet, når det er samme motor type 4G63 som der lå i eclipsen. Det nemlig det eneste jeg mangler på bilen, at få lavet motoren så den kan starte. Resten af bilen er 95% færdig.

Jeg har et link til, hvordan min bil ser ud hvis i har lyst til at se den. Det en lille video jeg har bixet sammen. Der er også billeder af min gamle bil, en golf VR6 turbo med 306 Hk. De andre biler,er mine venners.

Link til filmen: www.youtube.com/watch?v=NgQTc6BI6II

Mitsubishi Eclipse 17 år 8 måneder siden #16599

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Anonymous skrev:
EXN> Hmm okay, det var da nice! Kan ikke forstå hvorfor mit er så indviklet, når det er samme motor type 4G63 som der lå i eclipsen. Det nemlig det eneste jeg mangler på bilen, at få lavet motoren så den kan starte. Resten af bilen er 95% færdig.

Jeg har et link til, hvordan min bil ser ud hvis i har lyst til at se den. Det en lille video jeg har bixet sammen. Der er også billeder af min gamle bil, en golf VR6 turbo med 306 Hk. De andre biler,er mine venners.

Link til filmen: www.youtube.com/watch?v=NgQTc6BI6II

Jeg talte jo med din mekanikker i går og jeg tror fejlen er at i vil bruge ledningsnettet fra VR4 motoren, og det kan man ikke i skal bruge det der sedder på bilen originalt, og så er det kun Luftmængde måleren og nogle vacum slanger der skal laves og så skal i selv kunne justere trykket på turboen ved at lave acuatoren justerbar :wink:
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.185 sekunder