Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: HJÆLP!!! Galant 2.0 GLSi årg. 91 GÅR UJÆVNT

HJÆLP!!! Galant 2.0 GLSi årg. 91 GÅR UJÆVNT 17 år 8 måneder siden #16468

• 's profilbillede
Anonymous skrev:
Glundman skrev:
Bruger den vand?

Nej, det gør den ikke. Men jeg har tænkt på om det evt. kan være en varmemåler eller automatchokeren?
Der sidder et 4 bens stik på forsiden af insugningsmanifoldet der går 3 ledninger hen til en dims? der sidder lige ved gasspjældet, jeg tror det er automatchokeren. Hvis jeg tager dette stik af går den også nogenlunde og hvis moteren går i stå med tænding på, står den og klikker hele tiden på denne dims. Skal den det?
Mvh. Ken

Jeg kan også lige fortælle at den bruger meget mere benzin end den plejer at gøre går ca. 7-8 mod før ca. 10 på L.
Mvh. Ken
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

HJÆLP!!! Galant 2.0 GLSi årg. 91 GÅR UJÆVNT 17 år 8 måneder siden #16469

• Billen
  • Billen's profilbillede
Tror at vi skal have NULLY på banen her....

Kan evt være din bankeføler den er gal med.

Tjek denne side ud:

www.123hjemmeside.dk/NullysGalant/2407221

HJÆLP!!! Galant 2.0 GLSi årg. 91 GÅR UJÆVNT 17 år 8 måneder siden #16470

• 's profilbillede
Billen skrev:
Tror at vi skal have NULLY på banen her....

Kan evt være din bankeføler den er gal med.

Tjek denne side ud:

www.123hjemmeside.dk/NullysGalant/2407221

Hej Billen, det ville være dejligt hvis man kunne få sin gode gamle Mitsu. Galant tilbage igen :P . Kan du få NULLY til at kigge på min fejl? Håber han kan evt. har nogle gode råd!
Som sagt så gør den følgende: Ved hel kold motor er der ikke noget, men lige så snart den bliver lidt varm begynder det. Det kan mærkes når den skal holde farten og ved tomgang. Den står og svinger/hakker i tomgang ned til ca. 500 til 1200 omdr. og hvis man f.eks. kører 60 km. i timen og sætter fartpilot til kan man mærke det rykker i bilen. Man bliver næsten helt dårlig af at kører med det. Man kan ikke mærke noget når bare den skal trække hele tiden, man kan heller ikke hører noget når man giver den gas. Har skiftet strømfordeler, rotor, tændkabler, tændrør, tændspole, luftfilter, brændstoffilter, Lamdasonde, Power Unit, har fået renset indsugningspjæld, kan ikke udlæse nogle fejl i 12 benet stik med prøvelampe. Ben 12 er stel og ben 1 på plus. Har prøvet at resætte ECU fra Glundman's arbejdsgang men med samme resultat. Har også prøvet et andet sæt indsprøjtningsdyser og en anden luftmåler men med samme resultat. Er snart ved at gå ud af mit gode skin! :cry: håber der er nogle der kan hjælpe. Mvh. Ken

HJÆLP!!! Galant 2.0 GLSi årg. 91 GÅR UJÆVNT 17 år 8 måneder siden #16471

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Hej ken
Vi prøver lige at se om vi kan løse det,det kan kun være fire ting når alt er skiftet,Styreboks, Benzinpumpe,eller hoppet en eller 2 tænder på tandremmen,eller noget så simpelt som en dårlig vacumslange,det du siger med fartpiloten tyder på en dårlig vacumslange,køb hos den lokale nogle meter vacumslange og skift dem alle de er sikkert møre det plejer dee at være
Hvor i landet er du
Ved du hvor din styreboks sedder i højre side nede ved gulvet kan du ikke give mig det nummer der står på den, så jeg kan se om jeg har en anden vi kan prøve
Du kan lægge dig ned under bilen ved venstre baghjul og høre om pumpen kører,for hvis den kører ujævnt så kan den ikke levere nok tryk op til dysserne
Nu har du lidt at gå efter og du er meget velkommen til at ringe, eller skrive

Fik lige læst alt det du havde skrevet,efter jeg sendte dig en mail

Lige en ting mere du skriver den går mindre på literen det er næsten altid et Lambdasonde problem :cry: lyser din check engine lampe slet ikke
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

HJÆLP!!! Galant 2.0 GLSi årg. 91 GÅR UJÆVNT 17 år 8 måneder siden #16472

• 's profilbillede
Nully skrev:
Hej ken
Vi prøver lige at se om vi kan løse det,det kan kun være fire ting når alt er skiftet,Styreboks, Benzinpumpe,eller hoppet en eller 2 tænder på tandremmen,eller noget så simpelt som en dårlig vacumslange,det du siger med fartpiloten tyder på en dårlig vacumslange,køb hos den lokale nogle meter vacumslange og skift dem alle de er sikkert møre det plejer dee at være
Hvor i landet er du
Ved du hvor din styreboks sedder i højre side nede ved gulvet kan du ikke give mig det nummer der står på den, så jeg kan se om jeg har en anden vi kan prøve
Du kan lægge dig ned under bilen ved venstre baghjul og høre om pumpen kører,for hvis den kører ujævnt så kan den ikke levere nok tryk op til dysserne
Nu har du lidt at gå efter og du er meget velkommen til at ringe, eller skrive

Fik lige læst alt det du havde skrevet,efter jeg sendte dig en mail

Lige en ting mere du skriver den går mindre på literen det er næsten altid et Lambdasonde problem :cry: lyser din check engine lampe slet ikke

Hej Nully.
Nej, den lyser ikke. Kun lige når jeg starter så slukker den igen.
Har lige prøvet at lytte til benzinpumpe, jeg startede og kunne faktisk ikke hører noget men efter ca. 10 min. i tomgang kunne jeg hører en høj pivelyd ved venstre baghjul. Skal den sigen sådan?
Mvh. Ken

HJÆLP!!! Galant 2.0 GLSi årg. 91 GÅR UJÆVNT 17 år 8 måneder siden #16473

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Nej det skal den ikke :? kunne godt tænkes at være den for når du så vil give gas følger den ikke med og så kan den lidt igen :cry: derfor piver den
den skal køre hele tiden og kan godt høres men ikke som en pivelyd mange i klubben har fået skiftet de bliver slidt op
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk
Tid til at oprette siden: 0.206 sekunder