Hej Nully.
Tak for en hyggelig sludder

, herligt med folk som vil hjælpe en her på forummet. Så en STOR tak til alle der har svaret mig

. Har talt med min ven, vil se i morgen om kan skaffe sådan en benzin-fætter. Håber det er den! Jeg vil også lige skifte de vacomslanger, så skulle der ikke være noget der. Jeg skal nok vende tilbage, med resultat når den er skiftet.
Mvh. Ken[/quote]
Har skiftet strømfordeler, rotor, tændkabler, tændrør, tændspole (brugt), luftfilter, brændstoffilter, Lamdasonde (har prøvet 2 nye), Power Unit (brugt), har fået renset indsugningspjæld, olie og oliefilter, har renset alle stelforbindelser og smurt med kobberfedt, har prøvet anden vacomregulator som sidder under indsugningsmaniforld, har også prøvet anden benzinpumpe (fra Nully, tak for den hurtige hjælp). Har også prøvet et andet sæt indsprøjtningsdyser og en anden luftmåler men med samme resultat. Har prøvet at resætte ECU fra Glundman's arbejdsgang men med samme resultat. Min check enginen lampe lyser ikke, kun når jeg lige slår tændning til at starter så slukker den igen.
Går ujævnt i tomgang, hvis man f.eks. kører 60 og holder farten der, går den også ujævnt/hoster/hakker. Gør det også ved alle andre hastighedder og det er det samme med eller uden fartpilot. Står og svinge mellem 500 - 1200 omd. i tomgang. Kører fint når den bare skal trække, altså når man accelerer. Det virker som en el-fejl. Den som kan hjælpe lidt på det, er hvis man tager lamdasonden af så går den lidt bedre. Men det er jo ikke meningen. Alt så ved konstant fart og i tomgang den er gal.
Mvh. Ken