Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Tændrørs problemer

Tændrørs problemer 17 år 8 måneder siden #2299

• 's profilbillede
hey så har jeg lige kigget til mine tændrør, her efter weekenden's træf. har lige taget nogle billeder, sys det ser ud som om at 1 og 4 er mere hvide end 2 og 3, og 3 er mere sort end de andre.. tog lige et af de NGK tændrør som sidder i den gamle motor.. Nully ved du sagde her i weekenden noget med nogle numre på NGK tændrør, men de satte sige sku ikke helt fast. men hvad betyder det at der står 11 på det..
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

.................. 17 år 8 måneder siden #16340

• Ulle
  • Ulle's profilbillede
Hej Makker,

tak for sidst....du nævte at du ikke kunne finde en tpopakning til til Mivec motor....

se her og endda i Tyskland...

www.go-performance.de/index.php?cat=KAT87

Ved godt at det er fra RPW i Australien.....men det ser ud som om de har alt liggende til din Mivec...

MVH
Ulle

Tændrørs problemer 17 år 8 måneder siden #16341

• 's profilbillede
hey selv tak forsidst.. totalt sejt, viste slet ikke at man ku få tuningsdele til den her i eu, jo måske uk men ellers ikke.. nu er mit tyske ikke så godt, men det er den der hedder: Metallkopfdichtung.. som man kan få i lidt forskellige tykkelser, ik?? når ja havde du foresten den der japanske hjemmeside med reservedels nr på min motor??

Tændrørs problemer 17 år 8 måneder siden #16342

• 's profilbillede
fandt lige det her på Google, NGK irgdium www.sparkplugs.com/results_appNonUS.asp?...ationalMotiveID=2788

på det lille mærke som sidder på mit ventil dæksel står der : pleas use our genyine spark pluk with resister.. hvad vil det sige : With resister.. det er noget med modstand kan jeg forstå men er der tændrør med indbygget modstand????
Vedhæftninger:

Tændrørs problemer 17 år 8 måneder siden #16343

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
De rør NGK har hedder BPR 6 es som er det normale 7 kan tåle lidt mere varme 8 endnu mere 9 er til turbo

Så er der det nye Ix iridium BKR 6 EIX det har jeg lige bestilt 4 stk 350 kroner,så det kan jeg godt skaffe dig et sæt af :?:

Det skulle være bedre end selv et Platinrør 8)
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

Tændrørs problemer 17 år 8 måneder siden #16344

• 's profilbillede
ok tak for svaret, havde helt glemt hvordan det hang sammen.. :oops: tror lige jeg vil undersøge lidt nærmere, om den får benzin nok. inden jeg bruger flere penge på tændrør hehe.. men det lyder godt nok billigt..
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.168 sekunder