så har jeg fået gjort lidt ved colten.. var ude ved Egon (motorimport.dk) for at snakke med Rene (turbomotor.dk) om mine problemer med mine tændrør. Rene mente at det ku skyldes at mine tændrør var rendt løse, og derved blevet varme, og måske også at mine ventiler trængte til en justering.. så jeg var lige hjemme et par timer og tjekke at tændrør sad ordentlig fast, også var jeg inde og kigge i det computer program som jeg har fået udleveret af Torben fasterholdt fra mitsu billund. i det program står der mange, og detaljeret ting om 4g motor fra ca 98 og frem. der fandt jeg blandt andet ud af hvordan ventilerne skal stå på min.. 0,10 på indsugning, og 0,20 på udstødningen på kold motor.. så jeg fandt søgebladene frem og gik ud og målte på en lidt varm motor, og på udstødningen ku jeg som det meste få en 0,10 imellem, og det samme på indsugning.. så de trænger til en justering.. da jeg havde jort det kørte jeg ud til Rene (også kaldt troldmanden her i det mitjyske) igen, og snakkede lidt med ham igen. så lånte jeg hans gas tester (kan måle blandingsforholdet) til at sætte i udstødningen.. så fik jeg lidt instrukser i hvad tal der helst skulle stå og hvad der ikke skulle stå.. så kørte jeg en tur på ca 15 km, med fuld gas, med lidt gas og nok bare til at holde farten. og den fik en lille smule forlidt hele tiden.. så snakkede jeg med Rene igen, også tog "troldmanden" en tang med ud til bilen, og så klemte han lidt på den orginale benzin tryksregulator.. så kørte jeg en tur igen også var alt som det sku være :banan: :chearleader: :bounce: plus at den har fået måske 5 hk mere, nok til at jeg ku mærke at den var lidt mere frisk.. så nu mangler jeg bare at justere ventiler, så er den top dollar :lool: