Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Lancer Hugger

Lancer Hugger 17 år 10 måneder siden #2215

• 's profilbillede
hej jeg har en Lancer som efter jeg skiftede tændrør og luftfilter igår på bilen kørte den meget godt de første 100 km så er den begyndt at hugge helt vildt hvis jeg gir den lidt gas det går fint når den ikke tærkker men hvis den skal lave noget dør den næsten på et tidspunkt læste jeg her i forumet noget om at tage stel ledning fra i 15 min og så starte bilen og lade den selv køre motorstyringen ind er der nogen der ved om det kunne være en ide.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Lancer Hugger 17 år 10 måneder siden #15589

• eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 31
Det kunne da være værd at prøve :)

Mener det er stel fra i 15 min, og så lad motoren gå i tomgang 15-20 min og så kør en tur i den..

Lancer Hugger 17 år 10 måneder siden #15590

• 's profilbillede
dumt spørgsmål men skal motoer være kold når jeg gør det

Lancer Hugger 17 år 10 måneder siden #15591

• Billen
  • Billen's profilbillede
mener at motoren skal være kold.....

ALT UDEN BRUG AF ANDET END NØGLEN !!!! så frigear og træk håndbremsen.

du skal slå tændingen til, uden at starte, slå helt fra igen og så der efter start motoren, det skal altsammen ske inden for 7 sekunder fik jeg engang afvide af en mitsu emkaniker

Lancer Hugger 17 år 10 måneder siden #15592

• 's profilbillede
ok jeg var helt med på ikke andet en nøglen mener osse jeg prøvede det på Galanten jeg havede mener osse at den kørte meget bedre men må lige vente til imorgen før er den ikke kold

Lancer Hugger 17 år 10 måneder siden #15593

• 's profilbillede
så fik jeg nulstillet og det hjalp ikke noget så var det jeg tænkte på benzin filter for jeg fyldte tanken op og efter en 5-6km køre den som den skal men problemet startede da tanken var 3/4 fuld så er der nogen der kan sige om det måske er benzinfilteret der skal skiftes er der nogen bestemte intavaller de skal skiftes med
Tid til at oprette siden: 0.187 sekunder